Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam

 

Wczoraj wymieniłem szczęki hamulca ręcznego i nie jestem pewiem czy działa on poprawnie.

 

Po wymianie naciągnołem linkę i ustawiłem szczęki regulatorem.

Linka jest dobrze naciągnięta, bo położenie dziwigini po zaciągnięciu hamulca ma około 45 stopni.

 

Linkę naciągałem do momentu aż usłyszałem tarcie szczęki a potem odpusiciłem parę obrotów.

Tak samo ustawiłem regulator, do tarcia i potem poluzowanie.

 

Moje pytanie...

Czy przy 30 km na godzinę po zaciągnięciu ręcznego, koła powinny się zblokować, czy powoli zatrzymywać samochód??

Czy coś zrobiłem źle?? Proszę o podpowiedź.

 

Pozdro

003.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wydaje mi się nie powinno kół blokować. u mnie ręczny bardzo dobrze sie sprawuje i po zaciągnięciu kół nie blokuje.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

też nie sadzę, żeby nawet najbardziej prawidłowo działający ręczny musiał blokować koła. To jednak duża masa auta jak na taki system hamulca awaryjnego.

Nie przejmuj się, jest dobrze.

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Wszystko jasne, dzięki za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

003.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.