Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuje pomocy a mianowicie: Zamierzam kupic sprowadzony samochód BMW 523 z 97r od człowieka który przywiózł go do Polski, umowa bedzie miedzy mna a niemcem. Dokumenty jakie posida pośrednik: Brif, dowód rejestracyjny, w dowodzie jest pieczatka o wysrejestrowaiu pojazdu z dn. 01.08.2008. Samochód został przywieziony 31.08.2008, tylko jest jeden problem - tablice rejestracyjne, samochód ma zamontowane tablice rejestracyjne przewozowe z datę 10.05.05 i mało tego środkowa 05 jest przeprawiona mazakiem na 08.

 

Czy te dokumenty i te tablice nie stworza mi problemu z zarejesrowaniem samochodu w polsce?

Opublikowano
kolego ale tablice ci nie są potrzebne do rejestracji auta!!!
Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Opublikowano
rozumiem że chodzi ci o blachy przewozowe,wykupione w Niemczech na okres np: 2 tygodni????
Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Opublikowano
tak, własnie o te tablice mi chodzi, ale się przed chwila dowiedziałem, że niektórzy aby dojechć do Polski montuja jakiekolwiek tablice, nie musi wtedy lawetą przewozic auta.
Opublikowano
Rzeczywiście tablice nie są do niczego potrzebne, ważny jest tylko komplet dokumentów, ale zastanawia mnie fakt co z tym samochodem działo się przez miesiąc, bo nie uwierzę, że handlarz wiózł go przez ten czas...
Opublikowano

Ja nie twierdzę, że gość kłamie, ale raczej bądź ostrożny. W przeciągu tygodnia odbudowuje się samochód, który nie ma przodu...

Z takim zakupem też trzeba uważać, bo jeździ sobie teraz służba celna, fotografują i spisują samochody, a później "fajne" kary naliczają. Teraz jest tyle samochodów i taka konkurencja wśród handlarzy, że jeśli kolesia nie znasz i masz wątpliwości to lepiej szukać dalej.

Opublikowano
ten egzemplarz raczej nie był robiony, sprawdzałem czujnikiem lakieru i szpachli mi nie wykryło. Tylko jedna rzecz mnie dziwi, że ten model ma tak grubą warste lakieru (ok. 400um), sprawdzałem na kilku egzemplarzach, a moja E36 ma ok 200um
Opublikowano
Czasy szpachli minęły. Nawet czasami lepiej jak trochę jej jest, bo to znaczy, że był na tyle lekko uderzony, że nie trzeba było wymieniać całego elementu. Trzeba sprawdzić spawy. Wygląda na to, że cały był malowany, może to nic nie znaczyć, a może znaczyć, że kilka elementów wymagało malowania więc pojechali po całym żeby się nie rzucało w oczy.
Opublikowano
Wedlug mnie to niemozliwe zeby lakier o grubosci 400um wyszedl z fabryki. Czesto używam miernika na róznych samochodach i jescze niezdazylo sie zeby taka grubosc mial orginalny samochod. Orginalny lakier z reguly ma grubosc 50 - 150um, gora 200um. Przyjzyj sie dobrze lakierowni czy niema zadnych basiorow na nim czy jakis smieci bo niewydaje mi sie zeby byl w orginale. Pozdro
Opublikowano
Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, że prawie 12-letni samochód był malowany, jednak jeśli ten lakier nie był kładziony przed sprzedażą to powinien też nosić ślady użytkowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.