Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Koledzy mam do Was wielką prośbę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Otóż w tylnych drzwiach rozwaliło się gniazdo tulejki wodzika przesuwu szyby. Chciałbym to gniazdo jakoś naprawić lub wymienić tylko sam wodzik, ale nie wiem jak to ustrojstwo zdemontować.

Mam nadzieję, że nie będę musiał kupować i wymieniać całego mechanizmu przesuwu szyby, a jeżeli tak to jak się do tego zabrać.

:roll:

 

poniżej załączam foto, z góry dziękuje za wszystkie rady i sugestie

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bayimg.com/image/oakmjaabg.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bayimg.com/image/oakmdaabg.jpg

Opublikowano
standardowe uszkodzenie. To słaby punkat E39. Robięł to juz w kilku sztukach i niestety muszę cie zmartwić nie ma opcji wymiany samego mocowania. Wchodzi w grę tylko wymiana całego mechanizmu. Jak zaczniesz kombinować to narobisz sie tylko i nic nie wyjdzie z tego.
Opublikowano

Niestety, tak jak napisał Danek24 - jest to typowa przypadłość pierwszych e39.

 

Czeka Cie wymiana całego mechanizmu (bez silnika).

Na pocieszenie, nowe, poliftingowe mechanizmy sa już znacznie mocniejsze :cool2:

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano

Dzięki koledzy za info. :handshake:

Proszę powiedzcie jeszcze czy wymiana jest bardzo skomplikowana?

Czy należy rozłożyć drzwi na czynniki pierwsze...

Czy wystarczy w dolnej części drzwi wykręcić śrubę, ta która przechodzi przez kółko teflonowe??, a na górze... to już sam nie wiem :mad2: zdemontować listwy ozdobne, zgarniacze wew. i zew uszczelkę (glass run) etc. :doh:

Druga sprawa

znalazłem na allegro taki mechanizm tak ja u mnie (lewe tylne drzwi) są tam jeszcze uszczelki - czy mechanizmy i uszczelki były standardowe do wszystkich E39 z przed liftu? (myślę, że tak) http://www.allegro.pl/item432597052_bmw_5_e_39_e39_mechanizm_szyby_drzwi_lewy_tyl.html czy po prostu zamówić taki mechanizm w ASO w wersji "na korbkę, a następnie zamontować stary silnik... czy możliwe jest takie zastawienie?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Wymiana nie jest jakoś specjalnie skomplikowana.

Musisz zdjąć boczek, odkleić uszczelnienie piankowe, a następnie odkręcić mechanizm.

Ja zmieniałem w drzwiach przednich i nie było to specjalnie skomplikowane.

Przy okazji zmieniłem też uszczelke szyby, w górnej częsci drzwi (ta z a'la włoskami) - wiec musiałem wyjmować szybę. W twoim przypadku wystarczy, że przykleisz ją mocną taśmą klejącą w pozycji "zamknięte"

 

Mechanizm kup nowy w ASO. Nie jest jakoś specjalnie drogi. Niestety ceny dokładnie nie pamiętam.

Z używkami różnie to bywa, może paść po 2 dniach, być uszkodzona przy demontażu, czy pochodzić z kradzionego pojazdu.

 

Silnik bez problemu można przełożyć do nowego mechanizmu - wystarczy odkręcić kilka śrubek.

Natomiast nie uda sie zastosować mechanizmu z ręczną korbką, jest zupełnie inny.

 

Tu masz wszystko pokazane :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=51_2251&hg=51&fg=10

pozycja numer 2 - szczerze mówiąc nie wiem czemu jest wyszczególniona wspólnie z silnikiem.

Ja kupowałem sam mechanizm :cool2:

Pozdrawiam!

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.