Skocz do zawartości

xenon-problem


cypis666

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem tego typu ze gaśnie mi xenon. na początku zdarzało się to raz na jakiś czas ale ostatnio zdarza się to bardzo często. nie jest to wian żarówek bo przekładałem je do e39 i tam jest wszystko ok. co może być tego przyczyna i co mogę na to poradzić??

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
na początku świecą się obydwie a po kilkunastu sekundach gaśnie lewa lampa, gdy zamieniam żarówki miejscami to gaśnie prawa. najdziwniejsze jest to ze jak przełożę xenony do e39 to wszystko jest ok.

 

No przecież sam już sobie odpowiedziałeś.

Wymień palniki < i to szybko bo obciązasz ponad normę przetwornice.>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Palnik = żarówka z tym , że xenon nie ma żarówek tylko właśnie palniki.

 

Napisz jeszcze czy masz oryginalne te xenony czy to jakiś zestaw HID?

Opisz jak wyglądają palniki? Czy są czyste wewnątrz czy może zamglone lub żółte?

 

Jest możliwość , że wina leży w module świateł LCM < może słaba masa?>

Jeśli potrafisz to podłącz zasilanie na reflektor bezpośrednio z akumulatora pomijając całą fabryczną elektronikę. Będziesz wiedział troszkę więcej.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Niestety ja nie potrafię Tobie pomóc, ale przy okazji chciałem zapytać jak wymienia się tą żarówkę, bo też mi padła.

Mam lampy xenonowe soczewkowe samopoziomujące w E46 po lifcie.

Jeśli mógłbyś napisać mi jak to zrobić będę wdzięczny. Przydałyby się zdjęcia lub link jeśli masz.

Z góry dzięki!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja bmka jest przed liftem. Jak mi padła jeden żarnik to wymieniłem oba żeby równo świeciły. Kupiłem na allegro bo ceny w sklepie były nie do opanowania (ponad 300,- za sztukę). Mimo tego że dostać się do żarnika jest trudno to jednak można. Należy zdjąć gumową nakładkę uszczelniającą, następnie wyciągnąć wtyk lekko skręcając w lewo i ciągnąc, potem należy złapać za pierścień podtrzymujący żarnik i skręcić także w lewo kokło 15 stopni i wyjąć. żarnik jest włożony w swoje prowadzenia w które trzeba przy montażu dobrze trafić. Jest trochę gimnastyki ale to robią ludzie to i my damy radę. POWODZENIA
Szulman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.