Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mój kolega ma problem ze swoja e32:

Samochod bmw E32 730 R6 automat 89r. Samochód po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zaczął okazywac objawy ślizgającego sprzęgła tzn samochód nie chcial jechac do przodu tak jakby slizgalo sprzęgło do tyłu wszystko bylo ok. powiedzialno mi ze to sprzynia więc ją wymienilem po wymianie sprzyni objawy byly takie same czyli do przodu nic do tylo ok lecz po kilku próbach ruszania i cofania skrzynia nie jechala ani do przodu a ni do tylu, powiedziano mi ze to sprzęło hydrokinetyczne wiec kupilem sprzegło i wymienilem z tym ze zamontowala zostala pierwsza skrzynia która teraz nie jedzie tak jak druga ani do przodu ani do tyłu. Co dalej ?

Opublikowano
powiedziano mi ze to sprzęło hydrokinetyczne wiec kupilem sprzegło i wymienilem z tym ze zamontowala zostala pierwsza skrzynia która teraz nie jedzie tak jak druga ani do przodu ani do tyłu. Co dalej ?

Czy sprzęgło było nowe?

Opublikowano
Sprzęgło niestety nie było nowe.

Nawet jakby było nowe, to i tak nie ma różnicy. W skrzyni najprawdopodobniej padła hydraulika (stare uszczelki, brak ciśnienia na sprzęgłach) zatem wymiana konwertera nic nie da, potrzebny jest remont skrzyni. Awarie konwerterów w starych ZF są raczej rzadkie, natomiast awarie układu hydraulicznego częste. Przy okazji, mam nadzieję, że wymieniając konwerter, faktycznie nie połamałeś jego łopatek...

 

ja mam wlasnie to samo!!!! na wstecznym jezdzi idealnie a normalnie do przodu to juz pozal sie boze!!

 

Ty zaś kolego, masz uszkodzony Forward (zawsze obiecuję sobie, że jak ktoś napisze, że 4hp22 nie jedzie do przodu, a do tyłu jest wszystko normalnie, już nie będę odpisywał :mad2: :search: ) i również czeka Cię remont, albo zakup innej skrzyni na jakimś śmietniku.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam jestem nowy na forum, ale bmw rajcuje mnie długi czas miałem e23 nastepnie e30 a teraz znajduje sie w posiadaniu "lochy" tak nazywam swoje e32 735i asb , nigdy w zyciu nie zamienił bym tego loga na zadne inne. Mam problem i az wstyd sie przyznac ale przez własną nieprzecietną głupote załatwiłem asb zf4hp22 8pin , a mianowicie trzymając auto na 6tys obr i biegu N cos mi odbiło w ten pusty łeb i wrzuciłem d. Auto przysiadło szarpło do przodu i staneło, zachowuje sie teraz tak jak by w zwykłej skrzyni było spalone sprzegło wyje ale nie ciągnie nie działa ani D ani 1,2,3 został mi tylko wsteczny i gdy go włanczam delikatne przysiadniecie tyłem zmieniło sie w dosc mocne szarpniecie ale jedzie normalnie, potrzebuje paru podpowiedzi za co sie najpierw zabrac tarczki ,pompa, kosz, i jakie są miej wiecej koszta owych zeczy dzieki serdecznie za ewentualne podpowiedzi i nie jezdzijcie po mnie fest za to co zrobiłem z moją loszką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.