Skocz do zawartości

Piszczenie silnika na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanko, ponieważ moje bmw piszczy na wolnych obrotach (powyzej 1300 juz nie piszczy), byłem u jednego mechanika wymieniłem rolke i napinacz lecz piszczało dalej, powiedział ze to łożysko na sprężarce klimy. Pojechałem, wymieniłem łożysko i dalej piszczy. Zajechałem do innego mechanika i powiedział że to rolka ale przecież rolkę wymieniałem. Co to może byc, moze byc taka sytuacja że rolke którą zamontowano była wadliwa??

Opublikowano
Zapominiałem dodać, też tak myślałem, pojechałem do elektromechanika i powiedział ze to nie alternator, wiec nie wymieniałem. I już sam nie wiem co mam robić, bo wymienie łożysko od artelnatora a okaze sie ze to znowu nie to :(
Opublikowano

w moim przypadku było to łozysko w sprzegle , nie miało znaczenia czy jest wciśniete sprzegło czy nie , i tak piszczało , tylko na wysokich obrotach przestawało ,

 

na początku cichutko i to tylko przy wciskaniu sprzegła , później było to już bardzo gośne , mechanik też napoczątku myślał że to wina rolek i alternatora ,

 

skończyło się na wymianie łozyska i sprzegła i piszczenie znikneło , łozysko miałem zatarte a sprzegło wymieniłem bo się nie opłaca przy takiej robocie zostawiać stare

 

jakiś słaby mechanik , wystarczy odpiąć alternator i bedziesz miał pewność czy to wina jego czy nie , mój mechanik tak zrobił i było jasne co dolega samochodzikowi , pierwsza diagnoza była własnie taka że to łozysko alternatora

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.