Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym wszystkie Za jeden który za mną przemawia to 2.8

Bede niedlugo kupywac auto i mam caly czas dylemat.

Slyszalem że auto jest zle wywazone i silnik ciągnie na zakrętach bo o mniejszych jednostkach nie mówie nic które nieco lepiej są wyważone.

Slyszalem że uklad kierowniczy nie jest tak czuły jak w mx-5 i biegi wchodzą topornie.

 

Mógłby ktoś powiedzieć coś na ten temat?

Gdybym kupił z3 2.8 to jedyne modyfikacje jakei bym wykonał to wydech,chip.

Auto ma sluzyć do do jazdy na codzien z możliwosciami wyscigów na torze i driftem.

 

Mx-5 podoba mi sie ale martwi mnie troszke seryjna jednostka 1.8 która ma do 100 w seri 8,2 sek

 

Ale skolei chwali sie że jest swietnie wyważona i zadne inne rwd by jej nie pokonało na mocno krętej drodze.

 

Orientujecie sie czy top gear robil jakieś poważniejsze testy mx-5 vs z3 ?

Opublikowano

Niestety, autko używam czysto rekreacyjnie więc nie wiele mogę pomóc. Waga oscyluje w granicach 48/52 (w 2.8 akumulator jest przełożony do tyłu). MX-5 niestety nie jeździłem więc nie mam porówniania, ale Z3 słynie właśnie z szeroko pojętego handlingu. Skrzynia rzeczywiście chodzi może nie tyle co topornie co po prostu czuć, że wrzucasz bieg - kwestia kilku przejażdzek i wszystko ok.

 

Najlepiej dorwij jakieś 2.8 w Warszawie i wykonaj jazdę próbną.

 

Top Gear robił "test" Z3 ale było to AFAIR 1.8 lub 1.9. Test przeprowadzony w cywilnych warunkach, żadne tam drifty itp.

Opublikowano

http://pl.youtube.com/watch?v=w9_bsNuMTRE - top gear z3 2.8

 

Na poczatku rzeczywiscie zdawalo mi sie ze biegi ciezko wchodza (w porownaniu np. do 320d e46) - teraz juz sie przezwyczailem, nie odczuwam tego, jedynie piatka sie wyroznia, jakos tak duzo na prawo trzeba pchnac drazek by ja zapiac . Ale nie uzywa sie jej zbyt czesto gdyz 4. z powodzeniem i 150 km/h sie jezdzi ;) . I wtedy jest ten najpieknieszy dzwiek spod maski :mrgreen: :mrgreen: .

jedno jest pewne : drogi prowadzenia drazka sa krotkie i scisle wytrasowane.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

tutaj nauka palenia gumy przy pomocy ///M :mrgreen:

w Coupe ten sposob tez dziala tak latwo jak konstrukcja cepa :wink:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

Tak ja takze widze ze kolega strasznie sie boi ze nie da sie zapiszczec kolami w bmkach :lol: . A we wszystkich malych bmw nie ma z tym najmniejszego problemu jesli mamy silnik R6 ;) .

 

Ja dzis testowalem szpere i zostawilem na asflacie ok 10-15 metrowy slad z obu opon ...potem puscilem gaz bo nie lubie meczyc aut :) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam,mialem MX5 NB 1.8 140KM i powiem jedno...na zakretach MX5 zachowuje sie jak szeroko pojety "ponton":)Z3 prowadzi sie o wiele wiele lepiej...ponadto w mazdzie brak jakich kolwiek systemow trakcji (auto nie wybacza bledow)a wiadomo czasami czlowiek chce "normalnie" bez niespodzianek (szczegolnie zima) przemiescic sie z punktu A do punktu B bez swirowania.Jesli chodzi o kulture pracy silników to szescio cylindrowa jednostka bmw przewyzsza o kilka klas swojego konkurenta z Japonii..wykonczenie MX5 pozostawia tez wiele do zyczenia...Skrzynia biegow w obydwoch roadsterach chodzi rewelacyjnie...nie ma mozliwosci zeby kierowca bladzil i szukal biegow:) Jaka ma przewage MX5 nad Z3? -napewno cena zakupu o wiele nizsza no i podgrzewana tylna szyba :)-bardzo praktyczny wynalazek,oraz b.niska awaryjnosc choc z Z3 tez nie mam wiekszych problemow.Wybor nalezy do Ciebie...:)pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.