Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam czy ktoś z forumowiczów miał problem z zacinającą się stacyjką i może pomóc w kwestii rozwiązania tego problemu?.
Opublikowano

Z zacinającą się nie miałem wprawdzie, ale najlepiej ją wymontować i zawieźć do speca, który dorabia klucze do sprawdzenia... Ja miałem wymontowane wszystkie bębenki, bo byłem zmuszony przestawić zapadki i przefrezować brzeszczoty kluczy...

Sam nie wymontowywalem stacyjki, ale widziałem jak robił to gość z serwisu: operacja na kilka sekund. W stacyjce jest mały otworek, wsunął tam jakiś drucik coś przekręcił i jazda...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

sam demontaż stacyjki to godzina czasu z tym że jest ona przykręcona do kolumny śrubami bez "główek". ja do demontażu użyłem młotka i przecinakaaaa :lol: a jak masz automatyczna skrzynie biegów to musisz rozebrać jeszcze tunel i odczepić linke od dźwigni - proste...

 

 

co do stacyjki to mi też się zacinała, czasami kręciła się w kółko aż wkońcu zacięła się na dobre ale na szczęcie w II pozycji więc mogłem odpalić auto podając plusa za pomocą noża na rozrusznik :D a gasiłem ściągając kostke ze stacyjki...

 

Problem rozwiązałem kupując używaną stacyjke na allegro przełożyłem immobilizer do drugiego "nowego" kluczyka i jeżdze do dzisiaj. Kosztowało mnie to 300 zł

Opublikowano

na początek warto lać WD40

było o stacyjce już pare razy i większości przypadków pomaga właśnie WD40

ja miałem problem z zacinającą się stacyjką 3 lata temu i po psikaniu wtedy WD40 do dziś mam spokój

oczywiście że jak stacyjka się już rozrusza to warto kapnąć do środka oleju

Opublikowano
sam demontaż stacyjki to godzina czasu z tym że jest ona przykręcona do kolumny śrubami bez "główek". ja do demontażu użyłem młotka i przecinakaaaa

 

To kwestia bębenka, a nie całej stacyjki, więc nie ma potrzeby demontować połowy kolumny kierowniczej... Godzinę, no może 1,5 to zajęło jednemu chłopaczkowi wymontowanie całego kompletu wkładek, z czego większość to od zamka drzwi... Do wymontowania bębenka stacyjki nie tykał nawet osłony kolumny. Przyjrzyj się, że obok szczeliny na klucz jest taki maleńki otworek...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Witam dzięki wszystkim za podpowiedzi chodzi mi o wyjęcie samej wkładki i zregenerowanie jej na stary kluczyk bo reszta zamków jest dobra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.