Skocz do zawartości

M5 - jak kupic zeby nie wtopic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc

 

 

przymierzam sie powoli do kupna takiego samochodziku jak w temacie. Mam obecnie e34 535 i mimo,ze juz moglbym napisac niezly poemat o przygodach z nią i pochlonelo plik pieniedzy to uwielbiam to auto :) i nic wiecej poza tym co oferuje leciwe e34 mi do szczescia nie potrzeba :)

 

dlatego zastanawiam sie nad zakupem topowego modelu. Bede mial na ten cel ok 25.000 zl gdzies w okolicach pazdziernika/listopada zalezy jak w pracy mi pojdzie :mrgreen: no ewentualnie jakies 35.000 gdybym sprzedal moja obecną e34, choc wolalbym zostawic bo ja praktycznie 'uratowalem' po poprzednim wlascicielu od podstaw i przywiazalem sie do niej. I tutaj moje pytanie czy za ta kase mozna kupic m5 w bardzo dobrym stanie? na allegro ceny widzialem wahaja sie od 13(sic) do 23 tys zl. czy w polsce wogole sa takie M5 bo boje sie,ze ktos mnie oszuka :duh: i znow kupie skarbonkę. Ogolnie jak sprawdzic takie auto przed zakupem, na co zwracac uwage. Po prostu nie chce kupic auta w ktorym na dzien dobry bedzie 100 rzeczy do wymiany, w tym silnik :mrgreen: Oczywiscie licze sie z jakimis tam drobnymi naprawami,wkoncu to stare auto, ale bez przesady,zeby nie trzeba bylo na dzien dobry wpakowac kolejne 10.000 w to auto. szukalem w wyszukiwarce ale nie znalazlem zadnych info praktycznie na ten temat. I jak ma sie m5 do zwyklej e34 - czy to jest zupelnie inny samochod w tej samej budzie, czy wiekszosc czesci ze zwyklej podejdzie do emki?? za wyjatkiem silnika, skrzyni itp. oczywiscie. Jak sie ksztaltuja ceny czesci zamiennych i eksploatacyjnych, czy sa duzo drozsze do m5? ile to auto pali przy spokojnej jezdzie do 2000-2500 obrotow?

 

Ogolnie auto sluzyloby normalnie na codzien czyli dojazdy do pracy, do centrum, dziewczyny,zakupy,szkoly etc. no i weekend gdzies tam. od czasu do czasu smiganko bokami po miescie :twisted: lub na zlotach ale bez pałowania,zadnego palenia gumy etc

 

pozdrawiam i dzieki z gory za wszelkie porady :)

Opublikowano

Na eBayu czesto ida "wynalazki" ktore ciezko sprzedac gdzie indziej.

 

Zainteresowalbym sie raczej mobile.de / autoscout24.de

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano

Moze ja napisze, jakie mam doswiadczenia z kilkunastoletniej eksploatacji E34 M5.

Samochod zostal zanabyty z salonu BMW po trzyletnim jezdzeniu. Mial 50 tkm. Stan perfekcyjny. Z powodu mojej jazdy, bardzo czesto musialem wymieniac klocki i jeden raz tarcze hamulcowe. Dwa razy nawalil alternator, musialem wymienic przednie wahacze, laczniki stabilizatora i poduszki tylnego wozka. Z powodu stanu naszych drog uszkodzilem tylny tlumik.

Teraz zostal w rodzinie. Ma 220 tkm i nadal jest w super stanie. Niedawno musialem skasowac luzy przekladni kierowniczej.

Zuzycie paliwa, to przy mojej jezdzie, okolo 18L/100km, dziadek Tesciu pali okolo 13L/100km. Oleju starcza od wymiany, do wymiany. Raz tylko musialem dolac, po letniej, ostrej jezdzie po niemieckich autobahnach.

Kochane Autko!

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Na pewno skup się na zakupei w niemczech jeżeli miałbyś przeznaczyć 35 tys to masz przy tym kursie troche ponad 10tyś € a to rokuje na znalezienie czegoś sensownego. Spróbuj poszukać na stronach klubowych itd.
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

dzieki Arecki. fajnie by bylo gdybym musial robic w nim tylko takie rzeczy jak u Ciebie. zuzycie paliwa na poziomie 13l to tez super jak dla mnie, moja obecna e34 3.5 tez pali okolo tylu. (przy spokojnej jezdzie). Niestety kupno auta w Niemczech, w moim przypadku nie wchodzi w gre - bariera językowa. Jak angielski znam perfekt, tak niemieckiego ni w ząb - ani zdania z siebie nie wyksztusze. 3 lata stycznosci z tym jezykiem w liceum niestety na nic sie nie zdały. Nie mam tez zabardzo znajomych, ktorzy znali by ten jezyk i mogliby wyjechac ze mna po auto. Sam zreszta tez zabardzo nie mam na to czasu (tydzien praca, weekend szkola) i wogole nie orientuje sie jak wyglada formalnie sprowadzanie auta z zagranicy. Wolalbym kupic w polsce. z tego co widzialem na allegro, jest jeden ladny egzemplarz niedaleko mnie, w Raciborzu, musze przedzwonic do sprzedawcy i umowic sie na obejrzenia autka. A na co zwrocic szczegolnie uwage jesli chodzi o silnik? czy ma on jakies czule punkty itd...

 

pozdrawiam

Opublikowano
[...]zuzycie paliwa na poziomie 13l to tez super jak dla mnie, moja obecna e34 3.5 tez pali okolo tylu. (przy spokojnej jezdzie)[...]

 

przy nierealnym założeniu, że będziesz spokojnie jeździć

 

[...]Wolalbym kupic w polsce[...]

 

tyle, że w kwestii zakupu auta w Polsce jest bardzo łatwo "wejść na minę", żeby nie powiedzieć o wdeptywaniu w coś innego :mrgreen:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Czym sie przejmujesz,ze nie znasz niemieckiego tutaj wiekszosc na angielski.Wiec znajdz sobie kilka sztuk i dzwon a napewno sie dogadasz.
Opublikowano

Jeżeli chodzi o zakup E34M5 to proponuję poszukanie na www.mobile.de jednych z droższych egzemplarzy, wtedy jest największe prawdopodobieństwo zakupu dobrego auta, wybierz sobie w jakiejś okolicy kilka takich aut i na pewno któreś okaże się dobrym zakupem.

Proponuję Ci jedno, o M5 315KM zapomnij lepsze już jest 540i, więc jak masz kupować E34M5 to zdecydowanie polecam 3,8 340KM.

Co do spalania to uwierz mi że wynik oscylujący w granicach 13L nie jest niczym trudnym, dla porównania moje E39M5 przy normalnej jeździe po mieście i przy nie za ogromnych warszawskich korkach spala w okolicach 15L, a w E34M5 masz w końcu o dwa cylindry, o 1,2L mniejszy silnik, auto lżejsze od E39 i to sporo więc wierz mi że większość danych n/t spalania w M5 to mity pisane przez ludi co to M5 widzieli w swoim życiu kilka razy na oczy i robili tak :shock: oczywiście przy kacie licz się że i 30-40L spali bez problemu ale podczas normalnej jazdy jest dobrze.

Mnie na MTrackDay"u spaliła 42L w 45minut... ale jazda na max III biegu, 160 i stajesz bokiem itp itd, jazda z non stop gazem w podłodze.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
Zapraszam na www.mforum.com.pl, poszkuaj tam, było bardzo dużo pisane na ten temat.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Niedawno był tu temat, pytający - 540 kontra M5.

 

Acha, ta w Raciborzu juz sprzedana, mój kolega ją kupił.

 

 

Proponuje rozróżnić 3.6 i 3.8 M5.

Za 3.6 można dać ok 25 tys, zeby być spokojnym.

Jeśli jednak myślisz tylko o M5, to kup M5.

Jeśli myślisz o czymś szybkim, to 540i (manual)będzie lepszy, tyle że nie ma możliwości jej dostać, rarytas jest to po prostu (797szt.).

 

 

tu jest więcej:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83663&highlight=

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.