Skocz do zawartości

Tryb awaryjny


Bazyliszek62

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich i prosze o pomoc.Wczoraj podczas jazdy samochod nagle przeszedl w tryb awaryjny stracil ze 150 koni i jest strasznie mulasty ,120 km/h to maksimum jakie mi sie udalo wycisnac z niego.Komputer pokladowy nic nie pokazuje samochod pracuje normalnie jak pojschalem do mechanika i podpial pod komputer to na poczatku mu wyskoczylo z 6 bledow jakis starych chyba potem wykasowal bledy i juz wiecej nie wyskoczyl zaden blad .Moze ktos wie co moze byc przyczyna trybu awaryjnego albo od czego zaczac sprawdzanie silnika.Z gory dziekuje za kazda sugestie bo nawet mechanik sie glowi co to moze byc.Zaznaczam ze nie bylo zadnego stukania czy pukania silnik pracuje cicho i rownomiernie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wykasowaniu starych bledow i ponownym podpieciu kompa nie pokazuje doslownie nic wczesniejsze bledy to z tego co pamietam 2 podgrzewacze swiec i chyba filtr przy katalizatorze jesli chodzi o filtr to komp w samochodzie poazuje ze wymiana za 50000km.po wykasowaniu bledow obecnie nie pokazuje nic i dlatego sam mechanik sie glowi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może na początku sprawdź filtry, czy nie są zapchane, kolejnym krokiem może być przepływomierz, albo czujnik ERG przy turbinie. Być może samochód niekoniecznie stracił moc przez tryb serwisowy. Pozdr!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety okazal sie najczarniejszy scenariusz padlo turbo choc ciezko bylo ustalic bo po podpieciu komp nic nie piokazywal potem jak mechanik odlaczal rozne czujniki zaczal wyswietlac ustrki tych czujnikow i dodatkowo brak cisnienia po ponownym chyba 7 podpieciu kompa i podlaczeniu czujnikow zostal tylko ten jeden blad,na poczatku myslal ze to tylko czujnik cisnienia wymienil go i wtedzy sie okazalo ze nadal brak cisnienia wiec zabral sie za turbo i okazalo sie ze jest walniete ma duze bicie.Na moje nieszczescie koszt wymiany na nowe z robocizna 1500euro.Dzieki za zainteresowanie tematem pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje nieszczescie koszt wymiany na nowe z robocizna 1500euro.

 

Eeee, 1500E, to niecale 5kpln? Jak mi w kompakcie 320d przy 44kkm walnela turbina to zaplacilem w ASO 5,4kPLN za turbine, a z montazem wyszlo 7 z kawalkiem. Takze te 1500 euro to jak w promocji. :)

 

/DP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje bardzo za taka promocje mam przejechane 150tys km i juz mi turbina pada strach pomyslec co bedzie przy 200tys

 

Tylko proszę, nie twórzcie znowu wątku "awaryjne E60" ... To tylko auto!

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje bardzo za taka promocje mam przejechane 150tys km i juz mi turbina pada strach pomyslec co bedzie przy 200tys

 

WITAM

"Bazyliszek62" głowa do góry, jak mi padła pompa paliwowa w krótkim czasie po zekupie to serwis w Irlandii skasował mnie 750euro+ wymiana oleju w silniku i zrobiło się 1000euro. Wtedy też myślałem, no to ładnie ciekawe co jeszcze.Teraz mam przejechane ponad 190tyś i jak na razie jestem bardzo zadowolony :dance:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.