Skocz do zawartości

318d 2,0 diesel straszny muł


tara

Rekomendowane odpowiedzi

witam

szukam infi na temat silnika 2,0 115 konny. 169tys km. Straszny muł czy to jest normalne.... a czy ten silnik jest na common railu ??

pozdrawiam

Edytowane przez tara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to normalne . mam ten sam silnik . za mała moc jak na ta masę . szczególnie widać to przy starcie , za to elastyczność bardzo dobra i spalanie niskie . Radą może być zmiana softu nad czym myślę (moc można spokojnie podnieść o 20-30 KM i 50 Nm) jednak koszt to ok 1,5 -2 tys :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
witam

szukam info. na temat silnika 2,0 115 konny. 169tys km. Straszny muł czy to jest normalne.... a czy ten silnik jest na common railu ??

pozdrawiam

 

 

witam

nabyłem BMW 318d teraz mam pytanie gdzie i kto robi dobra zmianę softu chodzi mi o podniesienie mony silnika nie wiem tylko czy na 100% dobry pomysł niby auto ma 170tys km ale na 100% to nie wiem kupiłem od 2 właściciela w Niemczech a moze miec i 300tys km. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szukam info. na temat silnika 2,0 115 konny. 169tys km. Straszny muł czy to jest normalne.... a czy ten silnik jest na common railu ??

pozdrawiam

 

 

witam

nabyłem BMW 318d teraz mam pytanie gdzie i kto robi dobra zmianę softu chodzi mi o podniesienie mony silnika nie wiem tylko czy na 100% dobry pomysł niby auto ma 170tys km ale na 100% to nie wiem kupiłem od 2 właściciela w Niemczech a moze miec i 300tys km. :wink:

Nawet jak ma 300tyś km a jest serwisowane to nie widzę przeszkody , ja chipowałem jak miało 250tyś km , teraz ma ok 30tyś więcej i jest OK

są różne firmy , koszta 1800 wzwyż program + hamownia , zalezy gdzie mieszkasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj w google Master's Tuning , Compsport , VTG to specjaliści od diesli , V-Tech nie wiem ale mial nienajlepszą opinię , chipowałem tam Audi 2.5TDi quattro i były problemy natomiast z Audi 1.8T już nie więc do diesla raczej nie polecam , poszukaj na forum , było sporo o tuningu elektronicznym i czym szybciej to zrobisz tym dłużej będziesz się cieszył :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki mam silnik WBAEL51060PA00763 common railu ??? bo mechanik twierdzi ze na zwyklej pompie jak 2.0 136KM...

 

no w realoem wychodzi ze ma racje bo to silnik M47 ale to też CR tyle że I generacji a na CR II to już był M47N ale.... data produkcji Twojego modelu to kwiecien 2002 więc to jakieś dziwne bo od listopada 2001 był już CR , to wiem z 2.0d ale jak się ma np wersja 318d ? to też przecież 2.0d ale w wersji silnika light - nie wiem jak to jest z tymi 318d - to jest u Ciebie czyżby pompa ?

http://static.bmwfans.info/images/epc/NjE2MjJfcA==.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mike68 piszesz ze 2.0 136 KM to CR I generacji???? to jaka jest róznica z II generacji? Wogóle jaka róznica między niezbyt chlubnymi TDS -ami, a tymi dieslami np 2.0 136KM? Wiadomo TDS na pompie, a ten 136 KM?
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy !!! to jak to jest. czy ma ktoś pewne info na temat 318d Pompa czy CR ?? Ja mam 318d 11.2002r to jak to w nim jest ?? Już na forum mi mówiono, że to Cr a kto inny, że to Pompa !! Jak to sprawdzić ?? Bo kultura pracy pozostawia dużo do życzenia, to może jednak pompa. Ponawiam pytanie - jak to sprawdzić ????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK GASZE AUTO TO COŚ PSTRYKA W SILNIKU MIAŁ KTOŚ TAKIE ODGŁOSY, TAK JAG BY JAKAŚ SPRĘŻYNA

 

to jest odgłos przy silniku.

 

 

a u mozna sprawdzic jaki jest silnik

http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

 

pompa M47 i CR M47N ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mike68 piszesz ze 2.0 136 KM to CR I generacji???? to jaka jest róznica z II generacji? Wogóle jaka róznica między niezbyt chlubnymi TDS -ami, a tymi dieslami np 2.0 136KM? Wiadomo TDS na pompie, a ten 136 KM?

 

Ten 136KM to podobno CR I generacji w co wątpie bo jest na pompie VP44 , 150KM CR II generacji / inne ciśnienie wtrysku i jeszcze coś / ale też słyszę że 136KM to ferelna pompa identyczna jak w 2.5 TDi znanych z Audi czyli specjalnej troski silników na pompie VP44 i taka też jest w wersji 136 konnej.

330d w wersji 184KM to CR Igen a 204KM już II gen - odpowiednik 150KM w 2.0d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam m47 . mam rocznik 11.2002 a do 02.2003 był ten silnik, potem m47n . Czyli jak koledzy ??? mam opóźniony w rozwoju silnik ??? :duh: jednak pompa ?? to najgorsza wiadomość odkąd mam to auto ...

 

coś nie pasuje tu , M47N ładowali już od listopada 2001r i koniec z M47 nastapił , nie ma wersji 136KM po 2001r , chyba że ładowali je zrobione lajtowo do modelu 318d - teraz już widzę że M47 na pompie był aż do konca 2003r a M47N od sierpnia 2002 więc szły równolegle - chodzi o model 318d więc wniosek taki że musieli gdzieś nadwyżki tych silników na pompie upchać i dali do 318d :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.