Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
PZ rozumiem ze brakuje Ci mocy w osemce :?:

Nie tyle brakuje mocy, co nie zawsze jest wtedy, kiedy bym zechciał. Może faktycznie krótszy dyfer ? Na chipa się raczej nie zdecyduję, choć to kuszące, bo nie wierzę aby tuningowanie chipem odbyło się bez szkody dla silnika w dłuższej perspektywie. I katalizatorów.

Z tego co na razie obserwuję porównując amerykańca i 8kę sztuka tkwi w konwerterze momentu obrotowego i szerszym zestopniowaniu skrzyni biegów.

 

Na spot przydałoby się lotnisko. Bardzo jestem ciekaw różnicy z chipem i bez.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

  • Odpowiedzi 249
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To pomyśl z dyfrem, jak Marcin miał standardowy to byłem zauważalnie szybszy, a teraz to oglądam tylko te ohydne remusy, ale mam nadzieję, że nie długo :mrgreen:

 

 

" - Czym jeździsz ?

- A M3ką

- A co to jest ?

- No BMW 3 ze specjalnym silnikiem i zawieszeniem zrobionym przez M Gmbh i... (dalej wykład)

- Znaczy się masz taką 316kę po tjuninku ?

- Nie po tjuninku, to taka sportowa full-wypas wersja beemki 3ki, kosztuje dwa razy tyle co zwykła ...

- No i czym się chwalisz, dupku żołędny ? Palant..."

 

- Czym jeździsz ?

- A M3ką

- A co to jest ?

- nie wiesz? palant....

 

:cool2:

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

- Czym jeździsz ?

- A M3ką

- A co to jest ?

- nie wiesz? palant....

:D :D :D :cool2:

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

Ja wiem,że nie wszyscy muszą się znać na samochodach ale...

Jakiś czas temu po kupnie mojej 850 :

-O kupiłeś nową beemkę?

-No tak :)

-Myślałem ,że wolisz takie starsze i wyjątkowe beemki

-Wolę...ta jest dość wyjątkowa i ma już 18lat

-Aha

 

Mieszkam w małym mieście i jakie było moje zdziwienie gdy usłyszałem ,że pojawiła się druga i to czarna 850.Jak się okazało fachowiec pomylił 8 z Fordem Probe II :duh:

 

A tak w ogóle to już nie chce mi się rozmawiać z ciekawskimi ,bo 99% pierwszych pytań to "ile pali ?".

 

P.S. PZ myślę ,że by Ci się spodobała 850 z manualem,albo jeszcze lepiej CSi :wink:

Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano

witam nowych kolegów, ulubieńców ósemek :)

-na ósemkę chorowałem od dłuższego czasu

-wcześniej jeżdziłem 525, ale to mnie nie satysfakcjonowało

-szukałem ósemeczki w Polsce z tego co było na allegro- większość z tych aut nie wymagała wkładu finansowego :lol:

-w ostateczności zdecydowaliśmy się na sprowadzenie auta

-znaleźliśmy autko w Holandii- 840 CI, Srebrna

-autko na zdjęciach wyglądało wiele lepiej, niż w rzeczywostości, no ale nie mogłem się już oprzeć :)

-autko tez wymaga niewielkiego wkładu finansowego :lol: :mad2:

-ale ogólnie jestem zadowolony

miałbym pytanie podczas prób w Holandii i po drodze autko po dodaniu gazu do dechy ładnie redukowało i wciskało niemalże w fotel(nie tak jak w 12v oczywiście :oops: ) w tej chwili jest problem, nie redukuje, pytałem w niemczech na forum co zrobić odpisali mi, że wystarczy jechać i zresetoać komputer u mechanika, czy to prawda? może ktoś z Wasmi pomoże??

pozdrawiam

Michał
Opublikowano

Jak się Wam podoba i niezłe kolektory.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i171.photobucket.com/albums/u301/scottyksm/Scott%20-%20BMW%20850/Scott%20-%20BMW%20upgrades/DCP_3560.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
miałbym pytanie podczas prób w Holandii i po drodze autko po dodaniu gazu do dechy ładnie redukowało i wciskało niemalże w fotel(nie tak jak w 12v oczywiście :oops: ) w tej chwili jest problem, nie redukuje, pytałem w niemczech na forum co zrobić odpisali mi, że wystarczy jechać i zresetoać komputer u mechanika, czy to prawda? może ktoś z Wasmi pomoże??

pozdrawiam

 

I jak tam udało się Wam dojść z tym kickdownem co się dzieje, czy nadal nie redukuje. Reset zrobisz sam, ale nie wydaje mi się, żeby to pomogło, choć na wiele rzeczy pomaga.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=17134&start=0

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

hej:) byłem w serwisie, podłączyli pod komputer, gościu powiedział, że jest padnięta jakaś część w skrzyni i że cały czas jeżdżę w trybie awaryjnym na 3 biegu. co według mnie jest niemożliwe, bo ruszając auto nie jest zbyt zrywne, ale trzyma mi cały czas obroty na 2000. najszybciej jechałem ostatnio 230 km/h no i chyba na 3 biegu byłoby to nie możliwe...

wybieram się do Poznania do mechaników, rozważam 2 opcje:

-Teodor Myszkowski w Swadzimiu, podobno jest ok

-i jakiś w Spławiu, obok poznania,

z tym, żemają dość odległe terminy, ale podobno są dobrzy, chyba że Wy macie namiary na jakiś dobrych mechaników od skrzyni automatycznej z Poznania lub okolic.

Michał
Opublikowano
Wg e31.net twoje przelozenie na trojce wystarczy do 161km/h. Na czworce pojedziesz do 250km/h. Nie czujesz czy skrzynia zmienia biegi? Ewentualnie posłuż sie obrotomierzem w celu sprawdzenia tego.
Opublikowano
Wg e31.net twoje przelozenie na trojce wystarczy do 161km/h. Na czworce pojedziesz do 250km/h. Nie czujesz czy skrzynia zmienia biegi? Ewentualnie posłuż sie obrotomierzem w celu sprawdzenia tego.

 

jeżeli wciskam spokojnie gaz, bez szaleństw, to trzyma cały czas od 1500 do 2000max obroty. chyba ze przekraczam 100km/h. a jak wciskam gaz praktycznie do dechy, to zbiera mi z dołu i zaczyna ciągnąć dopiero przy 4000 ale to jest jakoś 150 km/h.

Michał
Opublikowano
Chodzi o to raczej czy czujesz, że samochód zmienia bieg. Np. wciskasz gaz do dechy i przy pewnej prędkości powinno zmienić bieg na wyższy w momencie osiągnięcia maksymalnych obrotów. Czy jest tak, że ruszasz i masz bardzo niskie obroty i się słabo zbiera i dopiero przy 150 masz te 4000 obr. Też inaczej zadam pytanie czy poniżej tych 150 km/h widziałeś kiedyś na zegarze 5500 obr. ??? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
W e38 padla mi kiedys skrzynia steptronic i mialem takie objawy jak piszesz + klopoty ze wstecznym, szarpania itp. Nie jestem juz dokladnie pewien bo minelo juz sporo czasu od tego incydentu ale tryb awaryjny blokowal mi raczej czwarty, a nie trzeci bieg na stale...
Opublikowano
Chodzi o to raczej czy czujesz, że samochód zmienia bieg. Np. wciskasz gaz do dechy i przy pewnej prędkości powinno zmienić bieg na wyższy w momencie osiągnięcia maksymalnych obrotów. Czy jest tak, że ruszasz i masz bardzo niskie obroty i się słabo zbiera i dopiero przy 150 masz te 4000 obr. Też inaczej zadam pytanie czy poniżej tych 150 km/h widziałeś kiedyś na zegarze 5500 obr. ??? Pozdro.

 

5500 obrotów, to widziałam dopiero przy 220km/h, nie czuję zmiany biegów., ciągnie cały czas płynnie.

Michał
Opublikowano
W e38 padla mi kiedys skrzynia steptronic i mialem takie objawy jak piszesz + klopoty ze wstecznym, szarpania itp. Nie jestem juz dokladnie pewien bo minelo juz sporo czasu od tego incydentu ale tryb awaryjny blokowal mi raczej czwarty, a nie trzeci bieg na stale...

 

tak jak piszesz, tak mam, zawsze włączam wsteczny jest szarpniecie i auto ciężko się buja do przodu. w poniedziałej jadę do mechanika w Poznaniu, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Michał
Opublikowano
MArcin 850i a może przypominasz sobie co tam dokładnie miałeś zepsute??

 

Na pewno byl wymieniany kosz i chyba tarczki. Ty nie szukaj mechanika samochodowego, tylko speca od automatow :(

Opublikowano
MArcin 850i a może przypominasz sobie co tam dokładnie miałeś zepsute??

 

Na pewno byl wymieniany kosz i chyba tarczki. Ty nie szukaj mechanika samochodowego, tylko speca od automatow :(

 

wiem, wiem, z tym mechanikiem to jest tak, że jest 2 kolesi najbardziej polecanych w Poznaniu od skrzyni automatycznych, no i do nich właśnie jadę.

a jak myslisz jaki to może być koszt wymiany tego kosza i tarczek?? jeśli to akurat bedzie u mnie...

Michał
Opublikowano

właśnie wróciłem od mechanika, a właściwie od elektromechanika. śmiać mi się chce, bo mechanik z Konina chciał mi rozbierać skrzynię biegów, po mimo tego, że sprawdzał na komputerze :mad2:

co się dzisiaj okazało, podłączył mi elektomechanik auto pod komputer w Poznaniu. kazał przyjechać za 3 godzinki. podjeżdżam auto zrobione.

:duh: przyczyna: zwarcie w przełączniku w sterowaniu od lusterek :mad2: no wiece ten mały jojstick na drzwiach. wisi to na jednym bezpieczniku ze skrzynią biegów, spryskiwaczami i jescze trzema punktami-nie pamiętam jakimi. wymiana przełącznika + komputer koszt 350 zł :dance:

teraz autkiem mogę jeździc :D

Michał
Opublikowano
I co teraz to dopiero śmiga, niestety w ósemce musisz być przygotowany na tego typu akcje, coś co pozornie nie ma z czymś wspólnego jest powodem awarii, ale takiej akcji to ja jeszcze nie słyszałem. Miłej jazdy. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.