Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam kolego e39 tds właśnie z Belgii i sobie chwale

 

a na co zwrócić uwagę, (wiem to z autopsji)

 

1. czy prawy długi świeci

2. czy pokazuje dobry poziom paliwa (test nr 6 po odblokowaniu)

3. czy nie czuć ropy w środku ani czy filtry kabinowe nie śmierdzą paliwem (czy nie dał ktoś tam zapachu)

4. popatrz na 4 wtrysk czy nie cieknie, (drogi dziad 700 zł), albo czy na zegarach nie pisze Einspritzeanlage albo znaczek wtrysku

5 temp musi być w pionie ( przegoń ja trochę jak się zagrzeje)

6 jak zimny musi gadać od sztycha, jak ciepły to trochę może pokręcić ale nie za długo

7. ogólny stan auta

8 siedzenie pasażera, tam jest ta mata

9 czy wszystkie kontrolki swięcą

10. jak z oczu patrzy sprzedającemu :cool2:

 

to by było na tyle,

 

powodzenia

pozdrawiam :hand:

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

TDS to nie taki złom jak tu niektórzy piszą , miałem dwie sztuki i jak się dba jest ok , ale ... 3,0D to jest dopiero jazda.

Naprawdę inna epoka , zastanów się !!

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Opublikowano
TDS to nie taki złom jak tu niektórzy piszą , miałem dwie sztuki i jak się dba jest ok , ale ... 3,0D to jest dopiero jazda.

Naprawdę inna epoka , zastanów się !!

 

No właśnie. Wielu jak się pisze odpuść TDSa weź 3.0 CR od razu wysuwa argumenty że nie taki zły ten TDS, że na co 3.0cr ze nie wiadomo jak za 5 lat z tymi motorami. A prawda jest taka ze palą ciut mniej jeżdżą dużo lepiej i rocznikowo młodsze - wiec dokładać nie żałować kupić i się cieszyć ;)

(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.