Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam

Dziś wystąpiły u mnie bardzo niepokojące objawy. Przestał działać obrotomierz i ekonomizer po wyjęciu kluczyka ze stacyjki żarzyły się 4 z 5 zielonych kresek (nie pali się środkowa) a po przekręceniu paliły się wszystkie i świeciła inspekcja. Po paru godzinach wróciłem do samochodu i lampki już się nie żarzą ale ani obrotomierz ani ekonomizer nie działa do tego głupiał wskaźnik temperatury który skakał z jednej na drugą strone. Rozebrałem te zegary ponieważ słyszałem,że czasem psują się akumulatorki jednak mierzyłem miernikiem i napięcie mają po 3v co to może byc??

Opublikowano

Dwie rady:

 

1. Przelec po koleji wszystkie sciezki na zegarach

 

2. Wsadz zegary i dobrze je podepnij, zatrzasnij dobrze zlaczki i powinno byc ok.

 

 

Jesli nie zacznij od wymiany amortyzatorkow, najtaniej, i z reguly to one szaleja.

Opublikowano

Witam!

Jesli nie zacznij od wymiany amortyzatorkow, najtaniej, i z reguly to one szaleja

 

Lepiej zamiast amortyzatorków :mrgreen: wymienić akumulatorki ale jeżeli masz napięcie 3V to nie ma sensu. Szukaj gdzie indziej. Ja wymieniłem u siebie aku i dalej nie działa mi inspekcja i ekonomizer. Kilka razy rozbierałem licznik, sprawdzałem luty, styki, ścieżki i nic. Poddałem się.

 

Pozdrawiam

Krzysiek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Usterka naszczęście usunięta. Okazało się,że sam je uszkodziłem przykręcając na dłuższe niż fabrycznie śróby które spowodowąły przecięcie 3 ścieżek na płytce. Naszczęście już wszystko ok. Może u Ciebie Krzysiek też tak jest pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.