Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Pewnego dnia przy podniesionym na warsztacie samochodzie zauważyłem, że most i całe zawieszenie jest silnie skorodowane. Nakrętki od śrub utrzymujących tuleje rozwarstwiają się. Ogólnie moje BMW jest w świetnym stanie, na karoserii nie widać żadnych ognisk tylko ten tył podwozia.

Teraz moje pytanie, mianowicie czy coś z tym mam zacząć robić czy nie dotykać tego? Może spróbować oczyścić i czymś zakonserwować? Czy nie spowoduje to zniszczenia obudowy dydfra i wycieków oleju? Jeśli natomiast tak to jaki preparat panowie zalecacie?

Dzięki za uwagę w tym poście.

____________________________

Pozdrawiam,


Kamil

Opublikowano

Wszystko przez nasze "zimowe drogi" :(

 

Mam podobnie ale jak na razie nic nie ruszam bo z praktyki jak się dotknie tego to skończy się na wymianie przewodów na nowe. A jak nie ma wycieku to ja bym jeździł.

 

Ważne jest aby po sezonie zimowym podjechać na myjnie odżałować 40 zł i wymyć preparatem podwoźie z soli i brudu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.