Skocz do zawartości

Silnik z E38 do E32 (V12)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój kumpel zatarł silnik w swojej E32 750i, Teraz ma okazje kupić silnik V12 tylko od E38. Teraz mam pytanie czy to bardzo skomplikowane sprawa zamontowanie tego silnika do E32??

:?:

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

hmmm no zalezy dla kogo

W dobrym serwisie to blachostka ale sam to sie pomeczysz a tak wogole to co 12-ki nie jestem pewien. Ja mam v8 z e38 do tego przerobione i dalo sie, pare dodatkowych modyfikacji nie mam wiekszego problemu. Nie jest to jednak kwestia paru dni.

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano
Jeżeli silnik w E38 ma pojemność zwiększoną do 5400cm3 i moc do 326km to napewno będzie inny osprzęt silnika (komputery, przepływomierze itp.), nie wiem jak jest ze skrzenią, ale także jest chyba inna. Tylny most i wał powinien wytrzymać wzrost mocy (wsumie minimalny), ale wał możliwe iż trzebaby zmienić. Co do gabarytów to chyba są podobne jak nie jednakowe (wkońcu V12 w E38 to tylko modyfikacja V12 z E32), więc mocowania silnika powinny być takie same.
Opublikowano
elektronika napewno, hamulce, wał, skrzynia prawie napewno tak, wszystko zalezy jaka masz. Generalnie osprzet i łaczenia napewno.

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.