Skocz do zawartości

318, M40 - tarcze hamulcowe- debata ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka.

Wiec tak, posiadam BMW e36 z 1991roku o pojemnosci 1.8 M40.

Z przodu mam tarcze niewentylowane.

Z tylu tez mam tarcze niewentylowane.

Przymierzam sie do wymiany klockow a co za tym idzie odrazu tarcz bo mam juz ok 2mm rancik na tarczach itp.

Wiec teraz dowas pytanie koledzy:

 

1.) Czy duzo jest roboty zeby zalozyc tarcze wentylowane i czy beda leprze niz te niewentylowane??

 

2.) Jaka firme polecicie?? Wiem ze wiekrzosc pewnie ATE lub ZIMMERMAN lub inne znane, ale czy oplaca sie zainwestowac w jakis zestaw z allegro mniej znanej firmy??

 

3.) Czy jak cus to zmieniac na tercze wentylowane czy pozostac przy niewentylowanych tylko zalozyc jakies naicinane.

I czym te nacinane sie roznia i jakie wlasciwosci maja niz te zwylke??

 

Bede bardzo wdzieczny za zabranie sensownego glosu w tym temacie ;) ;) :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Taka zamiana to spore koszta bo nie tylko tarcze trzeba zmienić.

Zaciski też niestety.

No i pytanie o sens tego zabiegu.

Producent wylicza wielkość i rodzaj hamulców do mocy i masy pojazdu i raczej wie co robi?

Ale jak kto tam chce.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.