Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poszukaj firmy GH - jest w podobnej cenie, a duzo bardziej 'pewna' / popularna na rynku. (podobno marka sachsa tylko pod inna nazwa, robiona na zlecenie w ich fabryce, jesli to byloby prawda, to mozna brac w ciemno)

 

A takze NK, juz troche drozsze od tych 2, ale za to rok gwarancji wiecej.

Pozdrawiam
Opublikowano

Dokladnie o tym mowa firma auto gh z lublina - bralem u nich juz tyle ze nk, a teraz zastanawiam sie nad GH...

w dziale serii 3 znalazlem ze nie bylo zastrzezen, ale jakos nie jestem w pelni przekonany i jeszcze sie waham

Pozdrawiam
Opublikowano

Jednak zaryzykuję te tańsze, w zamian za różnice w cenie nie bedę musiał sam bawić się w wymianę.

 

A może jest jakaś porada dotycząca wymiany amortyzatorów przednich i tylnych bo ja takowej nie mogłem znaleźć! Czy duzo pracy jest przy wymianie?

Opublikowano

Jak masz kanal i sciagacz do sprezyn to sie mozesz bawic...

To na ktore sie zdecydowales? GH czy te drugie?

Daj znac jak zalozysz ile masz % tlumienia, i jak wrazenia :)

I nei zapomnij o poduszkach/oslonach/odbojach.

Sprezyny tez warto zmienic ale to juz nie mus, chociaz wskazane.

Po tylu latach lubi siadac tyl.

Ja teraz mam nowe K+F i stare wymontowane obok. Roznica polega na tym, ze stare lekko sie ugna pod naciskiem jednej reki, a nowych nie rusze nawet dwoma ;)

Pozdrawiam
Opublikowano
Ściągacz mam, kanał też się znajdzie. Z drugiej strony mechanik powiedział mi 60zł za obie strony to nie wiem czy się bawić. Wybieram tańsze bo oprócz amortyzatorów coś jeszcze dojdzie do dokupienia, a kasa ograniczona.
Opublikowano
Ściągacz mam, kanał też się znajdzie. Z drugiej strony mechanik powiedział mi 60zł za obie strony to nie wiem czy się bawić. Wybieram tańsze bo oprócz amortyzatorów coś jeszcze dojdzie do dokupienia, a kasa ograniczona.

 

To u Ciebie tanio biora. U siebie najtaniej znalazlem za 150, ale wole robic u kogos kogo znam i wszystko robie... ost placilem 200 za wymiane amorkow tyl.

Wiesz, oszczedny 2x traci, juz sie przekonalem iles razy na sobie, i przestalem oszczedzac :)

Lepiej poczekac i uzbierac kase, niz potem robic to 2 raz...

A ile masz % na obecnych amorkach?

Jak powyzej 50 to mozna jezdzic...

Koniecznie zmien jak to bedziesz robil poduszki i oslony/odboje, bo inaczej to kasa wyrzucona w bloto.

Pozdrawiam
Opublikowano

Na lewym nam 78% na prawym 11%, to samo tył lewy 69% prawy 18%. Choć pomiar prawy tył mógł być oszukany bo mam zupełnie "wystukane" łączniki :)

 

Niestety jak wiadomo nie wymienia się amortyzatorów pojedynczo tylko parami, a najlepiej kwartet :D

 

Niestety teraz tylko przód bo i tarcze mam bardzo, bardzo kiepskie. Cóż poradzić, ale na tarczach też będę musiał oszczędzić :cry: lub jeździć na takich jeszcze 2-3 miesiące.

Opublikowano
Łączniki z przodu wymieniałem, z tyłu jeszcze nie. Mam problem z dobraniem amortyzatorów. Po katalagu są 2 rodzaje! Czy można po numerze VIN zobaczyć jaki amortyzator pasuje do moejego auta??
Opublikowano
Znam te rysunki, ale żeby zobaczyć to trzeba wyjąć amortyzator, jak go wyjmę to bez sensu bedzie wkładać z powrotem, a znowu czekać 3 dni na wysyłkę bez samochodzu też niebardzo.
Opublikowano
Jeżeli nie masz możliwości wyjęcia amortyzatora to najprostrzym sposobem będzie zobaczenie pod maskę na jaki klucz (17-19mm lub 22mm) jest śruba mocująca amortyzator od góry, oraz jaką średnicę ma plastikowa przykrywka na górnym mocowaniu amortyzatora (około 8cm ma wersja B i C, a około 3cm ma wersja A i D).

 

A ten cytat tez znasz ? :)

Innego sposobu obawiam sie ze nie ma, chyba, ze ktos wie w jakich latach byly ktore, jesli wogole tak bylo...

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.