Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
POMOCY !!! Mam wielki problem z bmw 318 tds 98'. Stukanie jest raczej głośne, po dodaniu gazu stuka szybciej. najbardziej jak przyspieszam i puszczam gaz to słychać wyraźne dudnienie. Niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny stuka tak samo i cały czas. Auto odpala normalnie. Moc wydaje sie być OK. Silnik sie nie przegrzewa, trzyma normalną temp. Turbo tez działa ok. I teraz zaczyna sie moja przygoda z mechanikami. Pierwszy był przekonany ze to wina wtrysków i trzeba je zregenerować, ale po poluzowaniu przewodu paliwowego silnik tracił moc a po dokręceniu pracował normalnie, ale stukał. Sprawdzono na komputerze wyprzedzenie zapłonu wskazywało 14 stopni mechanik powiedział że jest dobre, a po dodaniu gazu wyprzedzenie wskazywało 17 - 25 stopni. Następnie inny mechanik stwierdził, że trzeba rozebrać silnik bo to musi być uszkodzenie mechaniczne najprawdopodobniej pęknięty wał lub tłok. Auto ma przebieg 186 tysięcy i jest to raczej na 100 % oryginalny przebieg biorąc pod uwagę stan auta.
Opublikowano
Po rozebraniu auta okazalo sie ze jest walniete kolo dwumasowe, kolo zostalo zastopione nowym co sie okazalo dalej ze cos stuka dalej, na mysl przyszly panewki po zdjeciu misy oleju panewki sa jak nowki sztuki, teraz jedynie do glowy przyszlo ze wal korbowy ma bicie poosiowe, bo korbowody sa proste, jezeli to nie to co moze byc, dodam ze walek rozrzadu i cala gora jest takze jak nowka nie ma do czego sie przyczepic a dalej stuka :/;/;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.