Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...W środku nie czuć zimnego powietrza!!! ogrzewanie jest oczywiście wyłączone i elektrozawory na bank sprawne!!! mimo to dmucha letnim powietrzem (nie zimnym!!!) i nie jest w stanie wychłodzić wnętrza.......

Bądź miły dla ludzi kiedy pniesz się w górę,

bo możesz ich spotkać kiedy będziesz spadał w dół...

Opublikowano
Jeżeli gaz jest, zawory sprawne, kompresor sie załącza to wine za brak chłodzenia lub słabe chłodzenie może poniosić słaba sprężarka, ktora już nie wytwarza takiego cisnienia jak powinna, ale to sie da sprawdzić u gościa co nabija klime, a mianowicie podlłącza się do krócca tłocznego i ssawnego i widzi jakie są tam cisnienia. każdy mechanik od klimy powinien znać nominalne cisnienia i umieć powiedziec czy sa prawidłowe. A może filtr pyłkowy, ale to raczej słaboby wiało, choc u mnie jak załacze klime też zaczyna wiać o połowe mniej i jescze nikt nie potrafił mi powiedzieć dlaczego, ale wieje zimnym powietrzem, w upały jednak schłodzi mi samochopd dopiero po ładnych paru kilometrach.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Miałem podobnie i okazało się ze to jakiś wiatrak od klimy :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
...W środku nie czuć zimnego powietrza!!! ogrzewanie jest oczywiście wyłączone i elektrozawory na bank sprawne!!! mimo to dmucha letnim powietrzem (nie zimnym!!!) i nie jest w stanie wychłodzić wnętrza.......
Podobny efekt był u mnie ,po nabiciu klimy przez pierwsze kilka dni bylo ok. ale później zaczeło słabiej i słabiej chłodzić aż w końcu nie czułem w ogóle chłodu z nawiewu . Powodem tego byla mikroskopijna nieszczelnośc w chłodnicy i dopiero po dolaniu plynu fosforyzującego można było zlokalizować to miejsce . Dodam że pompa klimy zawsze się załączała :lol:

 

PS. Sprawdź ciśnienie w układzie ....

Opublikowano
Pompę najlepiej sprawdzić w aucie kiedy załączysz klimatyzacje(i to wydaje sie jedynie słuszne). Dobry serwis klimatyzacji po ciśnienich powie ci czy ten układ działa prawidłowo czy coś jest nie tak(a jeśli jest coś zle to powien wiedziec co jest tego przyczyną). Jeśli ciśnienia są ok to też nie masz co wyjmować chłodnicy bo bedzie to znaczyć ,że układ chłodzi a problem jest ze sterowaniem w aucie. Wtedy pojedz na komp niech sprawdzą czy nie ma błędów jeśli nie ma to czy nie oszukuje jakiś czyjnik(czyli czy nie podaje np. ze w aucie jast zimniej niż być powinno).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.