Skocz do zawartości

brak mocy


Sokol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moje autko to 523i 98r i mam z nim spory problem.

Mianowcie mam kompletny brak mocy, byłem już u kilku "mechaników", mam o kilka set złoty kieszeń lżejsza a samochód jak nie "jeżdzi tak nie jeżdzi". Wiem że ten silnik nie jest za duży to tej masy samochodu ale z miejsca kołami nie "przekręce". Na wolnych obrotach po wciśnięciu gazu w podłogę silnik jakby chwile sie zastanowił co ma zrobić i dopiero wchodzi na obroty. Po przytrzymaniu go na maksa obroty faluja od 6000 - 6200 do 6500 i po okolo 10 sekundach spadaja na 5500 i tak stoja. Wymieniłem już przepływke, 2 cewki, sonde( po odłaczeniu dwóch silnik pracował jak wyżej, zero róznicy). Obecnie komputer nie pokazuje żadnych błedów, czy może być to sprawa mechaniczna?? Gdy by mogł ktos doradzić lub podać dobry kontakt do jakiegoś mechanika bede wdzieczny. Dodam że od 3000 do 6000 samochod jakby miał swoja moc ale poniżej tylko "rusza" nawet trakcja nie potrzebna. Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacze w najbliższym czasie już kilka osób mi tak podpowiadało

 

I co w temacie? Pomoglo? winny byl zapchany kat?

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Z własnego doświadczenia proponuję dokładnie przyjrzeć się czujnikowi obrotów wałka rozrządu i wału korbowego.

Ostatnimi czasy oczywiście problem z brakiem mocy (autko zachowywało się tak, jakby ze 170 "koników" pod maską przynajmniej 100 pasło się na łące). Faktem jest, że po podłączeniu komputera pojawił się błąd od czujnika wałka rozrządu.

Po wymianie wszystkie "koniki", szczególnie te na gigancie, powróciły pod maskę, a samochodzik jeździ jak nowy.

Pozdrawiam

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto też poszukiwania zacząć od sprawdzenia kompresji

jak miałem wypaloną uszczelkę między 3 a 4 cylindrem to silnik łaził i palił normalnie ale był bardzo słabiutki

wprawdzie były delikatne drgania na wolnych obrotach ale nie każdy by je zauważył

no i nie objawiało sie to ubytkami płynu czy oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.