Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to czemu z vinu wynika inaczej taak tego si eobawialem ...

ale czy jezdzilem ja tym autem zrobilem raptem 75km to raczej nie duzo..a o skrzyniach juz tyle czytalem ze glowe mi rozsadza

a zcemu sadzisz ze 5HP18?

Opublikowano

i Ty wymieniles na manual...

sprawdzilem skrzynie teraz przejechalem si e i sprawdzilem ruszanie jazde powolna szybkie docisniecie gazu itp itd

i jest tak samo ..

heh co proponujesz??

Opublikowano

najpierw zdiagnozuj dokladnie skrzynie ktora masz - moze wystarczy uzupełnic olej ...

 

jednak z doswiadczenia wiem ze to moze byc jej koniec.

 

 

jak juz to zdiagnozujesz to sie zastanow - czy remontowac - przy poziome napraw polskich magikow nie jest to ani tanie , a czesto malo skuteczne - a wydac 4 tys zl zeby po 10tys km znow miec problem to nic przyjemnego...

 

kupic uzywke - jezeli lubisz ryzyko - najlepiej z samochodu ktory jest na chodzie - tak zeby mona bylo sprawdzic jej dzialanie ... ale nawet jak w chwili zakupu bedzie dobra to skad pewnosc jak dlugo bedzie dzialac...

 

zmienic na manuala - ale nie jest to ani proste ( znalezienie czesci itp ) , ani tanie ( koszt czesci oraz ew koszt montazu )

Opublikowano

dobrze prawisz szkoda ze tak pozno wpadlem na to forum sa tu rzetelni konkretni ludzie...

cale podwozie jest suche nie ma tam ani kropelki niczego przynajmniej ni ezauwazylem wiec mysle ze olej si enie wylal chyba ze ubylo go juz tyle ze nie ma sie co wylewac.... sam nie wiem musze podjechac zeby sprawdzili mi poziom oleju i to bedzie najlepsze wyjscie chyba ale jesli okaze sie ze lipa ze skrzynia to jak mowisz generalnie nie oplaca si etego naprawiac nie wiem sprzedac ogolnie samochod blacharke ma super zero rdzy nic srodek tez ladny skory wyposarzenie klima parktronic przod tyl tempomat 2 poduchy itp itd szkoda bo to super komfortowe i piekne auto.....

Opublikowano

dowiedzialem sie ze z silnikami m60 byly montowane 4HP22/EH

wiem to prosto z ASO ;)

ale czy to cos zmienia

czy swiece zaplonowe moga wplywac na szarpanie przy zmianiae biegow??

Opublikowano

Zyx,

skoro podczas normalnej jazdy zmienia biegi niezauważalnie, a szarpie (pytanie, co rozumiesz przez "szarpie") podczas ostrej to tak po prostu jeździj. Mi w Rover 827 szarpała "od nowości" i tak przejeździłem 1,5 roku, aż się skończyła i wtedy ją wyremontowałem (osobiście).

 

pozdrawiam

 

Mariusz

Opublikowano

no wlasnie - jeszcze kwestia okreslenia kiedy szqarpie - podczas wrzucania wszystkich biegow ? i kiedy slizga - jak zimna , jak ciepla ?

 

generalnie jak nie zamierzasz jej naprawiac to jezdzij do jej smierci technicznej - ale co to za jazda - ja tak jezdzilem i ciagle sie balem ze za zakretem auto stanie - koszmar...

 

 

generalnie mozna sprzedac auto - ale duzo za niego nie wezmiesz ....

Opublikowano
Jeśli poziom oleju sprawdza się poprzez korek przelewowy w misce, to masz 5hp18, a nie 4hp22. Nie spotkałem jeszcze ASO, które miałoby jakieś pojęcie na temat e32, zatem ich informacje są o pupę rozbić. Bardzo często informują również, że w automacie oleju się nie wymienia...
Opublikowano

generalnie temat juz do zamkniecia skrzynia chodzi i tak bedzie chodzila napewno jeszczse dlugo to jednak szarpniecia ni ebyly takie straszne wymiana oleju i filtra na pewno je zminimalizuje

pozatym zamienilem sie autami ze znajomym ktory oczywiscie jechal i wie o tych szarpnieciach

pozdro i dziekuje za wszelkie odpowiedzi

ps w razie w pokieruje znajomego co do sprawdzenia ew bledow skrzyni itp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.