Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wtam wszystkich

Pare dni temu pisalem o tym jak po wymianie szczek tyl nie hamowal. Tak jak przypuszczalem ja i ktorys z forumowiczow (przepraszam nie pamietam nicka) 'fachowcy' ustawili za duzy dystans od bebnow i sprawa jasna. Wrocilem, narobili zdziwionych min i ustawili jeszcze raz. Teraz hamuje az za bardzo. Tzn prawy tyl troszke trzyma i jak dzis przejechalem jakies 15km to prawy tyl byl goracy a lewy ledwo wyczuwalnie cieply. Chyba juz sam to wyreguluje bo jak tam wroce to ich pozabijam. I tu pytanie do wszsytkich. Czy poradze sobie tylko z paroma kluczami ? Tzn 13, 12, 10 + oczywiscie klucz do kol i mlotek :P Jesli ktos ma jakies wskazowki czekam na kazde cenne info bo jeszce tego nie robilem.

Z gory dziekuje

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

Bardzo chetnie, gbybym tylko teraz byl w Polsce to bylbym jutro rano:-)

Ale powaznie pytam czy z podstawowym zestawem kluczy dam sobie rade?

O Tempora! O Mores!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.