Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc,

 

moj pierwszy post, choc czytam forum dosc regularnie :)

 

mam pytanie do znawcow tematu - ostatnio jadac 80-90 km/h komputer wyswietlil mi komunikat o trybie awaryjnym skrzyni biegow, zatrzymalem sie, wylaczylem silnik, zapalilem po pewnym czasie i komunikatu nie bylo

 

od tego czasu minelo ok. 300 km... co robic dalej? jechac na jakis komputer? dodam tylko, ze wymienialem konwerter jakies 25k km temu (regenracja w holandii), czy juz sie mogl posypac? nie zauwazam, zadnych innych niedomagan...

 

poradzcie

Opublikowano
ja miałem podobne objawy ,ze przy prędkości 80-90km/h załanczał tryb awaryjny skrzyni, diagoza komputerowa skrzynia wykazała bład pomiędzy 4, a 5 biegiem,prędkość obrotowa silnika nie pokrywała się z predkością obrotowa skrzyni. Daignoza wykazała tez uszkodzenie konwentera i Lock Up'u. Wymieniłem konwenter i nic nie dało. Remont skrzyni był za drogi , kupiłem druga skrzynie i to nawet z modelu 2002, a moja była z 1999 roku, ta stara to była A5S360R ta nowsza to A5S390R, pytałem fachowców czy bedzie pasowała i czy bedzie wszystko normalnie działać odpowiedz jaka usłayszałem to nie byli pewni bo nigdy takiego czegoś nie robili i najlepiej jest wyromontowac satrą :nienie: , ja oczywiście w zaparte wpakowałem tą z 2002 do 1999 i wszystko teraz jest super. Wszystko pasi i biegi zmnienia bez problemów.
Opublikowano

ten tryb awaryjny miales caly czas czy tylko od czasu do czasu? wystepowaly dodatkowo jakies szarpniecia itp.? czy komputer do diagnozy skrzyni jest inny niz ten posiadny np. przez ASO?

 

gdzie w wawie pojechac najlepiej na dignostyke?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.