Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Chciałbym się od was trochę więcej dowiedzieć na temat BMW e36 325 TDS a mianowicie jak sie sprawuje to auto, ile pali, żywotność silnika, najczęstsze usterki i wszystko inne co was zaskoczyło lub zachwyciło w tym samochodzie. Pozdrawiam.
Opublikowano
przeca masz 525tds,więc o co chodzi?silnik ten sam więc powinieneś wiedzieć coś o nim.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
koleś cyferki i literki może są takie same, ale silnik różni się i inaczej się zachowuje w innej budzie BMW. a skoro nie masz diesla to skąd Ty to wiesz ? pozdro
Opublikowano

koleś....bardzo nie lubię tego słowa.Ano tak się składa że te samochody które mam to jest 6 i 7.Pierwszy samochód jaki miałem to był Peugeot 505 Srdt 2,5 td a kilka lat temu miałem Opla Omege 2,5 tds(M51-D25) więc coś niecoś wiem.I wiem też że o żywotności silnika można mówić teoretycznie.Każdy silnik BMW normalnie traktowany powinien bez problemu osiągnąć 400-500tys,ale w przypadku gdy ktoś się nad silnikiem znęcał a często w 2,5 tds tak bywa to będzie skarbonka i doświadczyłem tego w omedze.

 

poza tym zawsze możesz poczytać tutajhttp://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=77950&highlight=325tds

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
no to trzeba było tak odrazu :D wiesz zawsze jakaś tam różnica jest, a jest napewno bo szwagier już dosyć długo pracuje z dieslami i coś mi tam kiedyś na temat tych silników mówił. a sorry za tego 'kolesia' pozdro :P
Opublikowano

Spoko nie gniewam się :wink:

Swoja drogą znajomy kupił pół roku temu E39 2,5tds z kompletnie zarżniętym silnikiem ale był tego świadom i zaraz pojechał wymienić ten silnik(4000 tys z przekładką),miał być idealny.Pali ładnie,chodzi równo ale bardzo nieładnie kopci.Tak więc trafić na zadbanego tdsa jest bardzo trudno,obojętnie w jakiej budzie.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Spoko nie gniewam się :wink:

Swoja drogą znajomy kupił pół roku temu E39 2,5tds z kompletnie zarżniętym silnikiem ale był tego świadom i zaraz pojechał wymienić ten silnik(4000 tys z przekładką),miał być idealny.Pali ładnie,chodzi równo ale bardzo nieładnie kopci.Tak więc trafić na zadbanego tdsa jest bardzo trudno,obojętnie w jakiej budzie.

 

Bo to są standardy przy wymianie stare na stare... Ile trzeba się narobić, żeby w końcu wyremontować stary silnik i mieć nowy?? Brat 4 silnik już z Vectry wyrzuca bo wszystkie się rozpadały używki... Teraz robi szlif pierścienie panewki i auto będzie zegareczek... Moja rada?? Weź silnik na stół szlif pierścienie panewki uszczelniacze oczywiście wcześniej wymyć ładnie... Nowe fitry oliwka syntetyk i poczujesz, że masz nowe auto... Wiadomo diesel to jeszcze pompa wtryskowa do regeneracji i turbo tak samo, oględziny głowicy i jeździsz... Myśle że w 4-5tysia byś się zamknął a teraz będzie cię to kosztowało razem z tym starym silnikiem już z 8-9 koła :hand: Ja się już nie raz przekonałem że stare to złe, a jak robimy na lux to autem się dłuuuuugooo pocieszymy...

 

Namawiam na kompleksowy remont jednostki i śmiganie jak należy

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.