Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1 - A wiec.. Problem dotyka obrotów silnika. Mianowicie przy naciśnięciu gwałtownie pedała gazu silnik tak jak by przez 1sek sie zamulił i dopiero wchodził na obroty i zauważyłem coś dziwnego tzn. wskazówka sredniego spalania na 100km przy obrotach około 1000obr/min pokazuje spalanie powyżej 30litrów czy to jest normalne.. A dam iż na benzynie silnik pracuje równo i nie mam z tym problem a na gazie świruje.. :jawdrop:

 

2- Problem jest z zawieszeniem.. Przykładowo pokonuje luk w prawo przy prędkości 80km/h strasznie mi szarpie kołem bardzo to jest odczuwalne w kierownicy.. ale dopiero szarpie jak wpadnę w jakiś dołek.. :mad2:

 

Z góry dziękuje za podpowiedz i udzielone wszelkie informacje na ten teamt

Bmw 520 129kucy

 

Pozdrawiam Łukasz :norty: :hand:

Opublikowano

1.Jeśli na benzynie jest wszystko ok,spalanie w normie,to wina może leżeć po stronie parownika,być może membrany w parowniku są już do wymiany.

2.Może być wina amortyzatora,wpadając w dziórę,koło podskakuje,nie trzymając się stabilnie nawierzchni i stąd te szarpania mogą być,lub też duże luzy w zawieszeniu,sądząc po silniku twój samochód ma min.18lat,w takim starym aucie zawieszenia już praktycznie nie ma jak jeszcze nic nie było wymieniane.

Nur bmw e32
  • Członkowie klubu
Opublikowano

ad 1. Prawdopodobnie skończyła się sonda labda

ad 2. Zerwana poduszka tylnej belki lub amortyzator jest do wymiany.

Jakby co, zapraszam na diagnozę do mnie do warsztatu w Raszynie.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
ad 1. Prawdopodobnie skończyła się sonda labda

ad 2. Zerwana poduszka tylnej belki lub amortyzator jest do wymiany.

Jakby co, zapraszam na diagnozę do mnie do warsztatu w Raszynie.

sonda lambda nie ma nic do tego,dzieję się tak na gazie,na benzynie z opisu wynika,że jest wszystko ok.

Nur bmw e32
Opublikowano

A wiec z tym zawieszeniem już sie uporałem a mianowicie był to wymiany lewy dolny wahacz i górny prawy wahacz (wina naszych pięknych i malowniczo położonych dróg :cry: )

 

A co do tego zamulania przy naciskaniu pedału gazu narazie sie nie dotykałem a i jeszcze dodam ze byłem u gazownika i ustawił mi gaz a wina tego ze tak robi zarzucił elektryce samochodu (kable świece) a i właśnie sie przymierzam do wymiany jakie byście proponowali kable oryginalne czy podroby (w sklepie powiedzieli ze maja takie kable przeznaczone tylko i wyłącznie do silników napędzanych gazem niby sa bardziej wytrzymałe i zastanawia mnie to czy to tylko prawda czy mit?!)

 

Pozdrawiam Łukasz :hand: :norty:

Opublikowano

No tak kolego ale kable ich kosztują około 170zł a bermi 330zł

Ale Ja jestem takiego zdania jak zrobić to już coś porządnie... :cool2:

 

Wiec czekam jeszcze na wszelkiego typu podpowiedzi dotyczące tego mojego silniczka i wkręcaniu na obroty a jeszcze dodam iz widziałem którejś pięknej nocki pod maska mojej Beni iż przeskakuje maleńka iskierka miedzy przewodem dochodzącym do cewki a przewodem + z akumulatora.. Czy po tym można stwierdzić ów kabelki są do wymiany a i co z tym czujnikiem czy przy zakupie samych kabelków w których nie oferują czujnika :cry: czy można zdemontować ze starych kabli i włożyć z powrotem ten kabelek wraz z czujnikiem..?! i od czego jest ten czujnik...?!

Upierdliwość i Dociekliwość to moja duma i chluba :norty:

 

Pozdrawiam Łukasz :hand: :norty:

Opublikowano
Tak,ale te kable starczą ci na ładnych parę lat,jest to czujnik impulsów,fajki nie są zdejmowane więc przełożenie czujnika raczej nie wchodzi w grę,jak kupisz podróbki bez czujnika(dlatego taka niska cena) będziesz musiał jeden kabel zostawić stary.
Nur bmw e32
Opublikowano

:duh: nie pomyślałem.. A wiec zostanę przy zakupie nowych i oryginalnych kabli.. a jak mi nie pomoże to :cry: to sie załamie... A i czy bez tego czujnika samochód będzie działał?!

 

Czekam na odpowiedz na temat wkręcania na obroty.. Czekam na fachowe rady.. Najchętniej bym chciał poczytać posta użytkownika który miał taki sam problem i rozwiązał go.. :modlitwa: :modlitwa:

 

Pozdrawiam Łukasz :hand: :norty:

Opublikowano
co do pkt 1 miałem to samo. Pomogło przysłonięcie dolotu powietrza i ponowne ustawienie reduktora na wolnych obrotach. Teraz mi się pięknie wkręca na obroty bez jakichkolwiek przeszkód. Dolot powietrza mam zasłonięty w 80%. Bałem się, że wzrośnie spalanie, ale okazało się że jest lepiej niż wcześniej. Po prostu łyka za dużo powietrza i powstaje na niskich obrotach zbyt uboga mieszanka. Pozdrawiam i polecam spróbować.
Opublikowano

Jednak to nie pomogło... :| a jednak na benzynie przy naciśnięciu gwałtownie pedału gazu do końca ma lekkie przydławienie i wtedy sie wkręca ale te przydławienie na benzynie jest bardzo króciutkie ale jest :!: :cry:

 

Pozdrawiam Łukasz :hand: :norty:

Opublikowano

Dodam jeszcze ze na samym początku gdy chodzi na gazie jest o dużo lepiej gdy silnik jest jeszcze zimny i działa ssanie gdy tylko złapie temperatury te zamulenia są bardziej odczuwalne.:( A i sprawdzałem membranę. Membrana jest cala... :)

 

Pozdrawiam Łukasz :hand: :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.