Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Na jedynce jak dodaję gazu samochód nie jedzie, silnik pracuje głośniej, obroty dość szybko dochodzą do 3tyś., a prędkość rośnie powoli. Myślałem że nie wystarcza mocy z powodu małego silnika. Kto posiada 518i proszę o radę. jak u Was przyspiesza? i jeszcze rano przed odpalaniem wciskam sprzęgło żeby wrzucić na luz i ciężko wychodzi bieg, trzeba wyrywać jedynkę. i nawet jak tylko wciskam sprzęgło ale bieg nie wyłączam przy odpalaniu samochód lekko szarpie. jeżeli trzeba wymieniać sprzęgło to czy warto kupować używkę za 100zł czy lepiej dodać 250 i mieć nowe? np. http://moto.allegro.pl/item382691290_sprzeglo_sachs_bmw_e36_bmw_e34_bmw_e30.html
BMW - power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz wymieniać sprzęgło to kup nowe < jest z tym trochę pracy i nie warto robić na sztukę.

Ale czy tu jest potrzebna wymiana sprzęgła????

Ja obstawiam zatarty wyprzęgnik lub pompa sprzęgła.

Masz tu na raz dwa objawy prawie się wykluczające.

Ślizganie i ciągnięcie sprzęgła.

Nie spotkałem się jeszcze ze sprzęgłem które się ślizga i ciągnie jednocześnie. < chyba tylko zatarty wielowypust tarczy sprzęgłowej mógł by dać podobne objawy ale nie jestem pewien>

Dlatego mi to wygląda na sterowanie sprzęgła.

 

 

A tak na marginesie to tanie to sprzęgło z allegro.

Ja do e36 318i dawałem 560 po zniżkach.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.