Skocz do zawartości

Początek końca automatu.. [e-39] A5S360R - co robić ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początek napiszę, że przeczesałem całe forum i wiem już sporo o mojej usterce, ale nie było takiego przypadku jak mój..

 

Otóż mam 525d właśnie z tą nieszczęsną skrzynką - przebieg 191 tys km..

 

Od jakiś 2 tys km czuję drgania :cry: przy delikatnym przyspieszaniu na ostatnim biegu przy 1200-2000 obrotów.. Wiem już, że przyczyna to konwerter, ale....

 

Samochód mam od 3 tys km, jeżdżę głównie trasę - właśnie w ten weekend miałem zmieniać olej, ale znowu mi wyskoczyła sprawa i nie zdążyłem..

 

Zastanawiam się czy w takim początkowym stadium jak moje (same drgania - skrzynia przerzuca biegi płynnie, zero poślizgów itp) wymiana samego konwertera ma sens? Czy od razu szukać drugiej skrzyni? Czy jest jakiś cień szansy, że po wymianie oleju przestanie drgać - czy jak już pojawiły się drgania to "po ptokach" ?

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie - bo sam już nie wiem..

 

Spotkałem się opinią, że jeśli drżenie występuje po lockup-ie to nie jest to wina samego konwertera - przenoszone są wtedy drgania z innych części układu napędowego.. Co o tym myślicie?

 

U mnie właśnie drgania te występują już po lockup-ie - a przecież wtedy wirnik silnika i turbina skrzyni są połączone na stałe - więc co tam drży ??

Opublikowano

Witam

Sprawdz poduszki pod skrzynia, miałem wszystkie oberwane i identyczne objawy drgania całej budy przy predkosc od około 110 do 120-130 km/h po wymianie zero drgań.

Pozdro

BMW E39 523iA LPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.