Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W nogach pasażera z boku kolumny środkowej. Ale to było poruszane tutaj wiele razy. A z tego co pamiętam nie wszystkie E32 miały, także sprawdź czy Twoja jest w coś takiego wyposażona. Powinieneś mieć nalepkę.
Opublikowano
Ja zadam pytanie do ekspertów od nawiewów w E32( klima dwustrefowa) mam problem z całym systemem nawiewu w moim samochodzie. Zaczynając od tego że kiedy włączam samochód i mam ustawioną temperature na 28 stopni nie reagują mi ustawienia którymi zmienia się nawiew na nogi lub twarz, dopiero kiedy zmniejszę pokrętłem(tylko od strony kierowcy) na 16 stopni i powrócę do 28, wtedy klapy działają, pokrętło ustawienia temp. od pasażera też nie działa choć podmieniałem już 2 panele sterowania i żadnych efektów. Kiedy temp. ustawiona jest na zimne, wiatrak także na max. powietrze dmucha jak oszalałe natomiast przechodząc na ciepłe czuć już tylko bardzo słaby powiew( podejrzewam że jakieś klapy się nie otwierają). Problem jest także z obiegiem wewnętrznym, polega na tym iż nie mogę włączyć samego obiegu ponieważ włącza się jednocześnie z klimą choć przycisku od klimy nawet nie dotykam i jest cały czas wyłączony. Proszę o pomoc ponieważ brakuje mi pomysłów a wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Opublikowano
Kiedy temp. ustawiona jest na zimne, wiatrak także na max. powietrze dmucha jak oszalałe natomiast przechodząc na ciepłe czuć już tylko bardzo słaby powiew( podejrzewam że jakieś klapy się nie otwierają).

 

Przyczyny tego stanu mogą być dwie i z samą wentylacją może być wszystko ok.

 

1. Zimny silnik.

2. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego.

 

To powoduje że wentylator nie ma skąd zassać powietrza aż tak ciepłego więc podaje go w ograniczony sposób.

 

 

Problem jest także z obiegiem wewnętrznym, polega na tym iż nie mogę włączyć samego obiegu ponieważ włącza się jednocześnie z klimą choć przycisku od klimy nawet nie dotykam i jest cały czas wyłączony. Proszę o pomoc ponieważ brakuje mi pomysłów a wszyscy mechanicy rozkładają ręce.

 

Wszystko ok :) W instrukcji obsługi E34 piszę że sprężarka działa dla poprawy jakości powietrza jeśli jest obieg zamknięty.

 

W sumie ciekawe jestem jak to ma działać jak się naciśnie (A) czyli automatyczny obieg zamknięty?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki panowie za odpowiedź. Płyn jest na odpowiednim poziomie natomiast nadmuch ciepłego tak samo zachowuje się kiedy go odpalę i wtedy kiedy przejadę nawet 300 km bez wyłączania silnika, może jest to spowodowane brudnym filtrem przeciwpyłkowym lecz dlaczego zimne mocno dmucha.

Sterownik IHKA podmienię przy najbliższej okazji wymiany filtra przeciwpyłkowego bo widziałem że jest już zabrudzony. Ciekawi mnie ile kosztowałoby zdiagnozowanie takiego problemu w serwisie BMW, ponieważ została mi jedynie ta usterka do usunięcia po tym jak kupiłem ten samochód od człowieka który z pojazdów to co najwyżej powinien posiadać furmankę bez konia bo ten zdechł by z głodu.

Opublikowano
Apropo's diagnozowania komputerowego, udało się komuś, kiedyś połączyć ze sterownikiem IHKA? U mnie niestety komp się nie połączył ( notabene nie tylko z klimą, ale jeszcze z innymi rzeczmi) Może soft nie taki jak trzeba... Czym się łączycie, jeśli już?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.