Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeszukalem forum ale nie trafilem zeby ktos mial podobny problem.

Mianowicie: maksymalna wartosc jaka wskazuje mi ekonomizer to nie 30 tylko jakies 25l/100km.

Zrobilem test zegarow, wszystkie przesuwaja sie rownomiernie i osiagaja maksimum w tym samym czasie, ekonomizer 25 a nie 30l/100. Czerwona kontrolka przebiegu nie zapala sie.

 

Co to moze byc?

 

PS.

Zabieram sie wlasnie za przeglad TPSu, ale to chyba nie on, skoro podczas testow zegarow ekonomizer nie dochodzi do 30-tki?

były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Opublikowano

a moze po prostu przy silniku 2.0 to jest nie mozliwe :?: no ale jak przy tescie zegarow nie dochodzi do konca to rzeczywiscie cos musi byc nie tak

 

a o co chodzi z ta czerwona kontrolka przebiegu :?: mnie to tez dotyczy :?:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
Podobno jak sie zapala przy tescie to znaczy ze cos bylo z przebiegiem kombinowane. Ale znajac rodzimych fahcowcow pewnie i to potrafia obejsc.
były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Opublikowano
ja mam 320 e-36 i na teście zegarów ekonomizer działą w całym zakresie (i poza zakresem :twisted2: ) identycznie jest podczas jazdy ekonomizer pokazuje wartości z całej skali i poza skalą też jak mu w komin dam :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.