Skocz do zawartości

1.8i Zniknięcie płynu z chłodnicy?


klema

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie! przypadek chyba rzadki,dzisiaj po przejechaniu 15km zaczęła iść skazówka temp na czerwone pole.Zatrzymałem się i odkręcam korek wlewu,a tam niemcy,nie ma nic.Wszystko suche,dywaniki,silnik,olej ok,przez wydech nie idzie.Dwie rury gumowe te grube od chłodnicy twarde.Odczekałem jak się przestudzi i leje wodę,i szok!weszło 5litr.co się stało?gdzie to poszło?przecież nie odparowało,co jest grane.Zrobiłem po tym wszystkim 80km i jest ok,wszystko jak było kiedyś,jestem głupi,nie wiem!
Klema
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak z pompą w escorcie, wiem że nie można porównywać samochodów, ale jeśli chodzi o cieknące pompy, to czy cieknie na postoju czy nie zależy od tego jak się taka pompa zatrzyma ( tłumaczenie mechanika ). Więc pewnego dnia przyszedłem na parking i przed zatarciem silnika uratowało mnie to że spojrzałem pod auto i zobaczyłem plamę. Weszło też 5 litrów. Sytuacja sie powtarzała raz na 2 tygodnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz dym z rury wydechowej? Jesli biały (delikatny bialy to ok, bo to para wodna), ale gęsty biały i ubywa płynu chlodniczego tzn, że płyn przedostaje sie do silnika, przez uszkodzona uszczelkę pod głowicą lub przez pękniętą głowice czy peknięty kadłub silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.