Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie! przypadek chyba rzadki,dzisiaj po przejechaniu 15km zaczęła iść skazówka temp na czerwone pole.Zatrzymałem się i odkręcam korek wlewu,a tam niemcy,nie ma nic.Wszystko suche,dywaniki,silnik,olej ok,przez wydech nie idzie.Dwie rury gumowe te grube od chłodnicy twarde.Odczekałem jak się przestudzi i leje wodę,i szok!weszło 5litr.co się stało?gdzie to poszło?przecież nie odparowało,co jest grane.Zrobiłem po tym wszystkim 80km i jest ok,wszystko jak było kiedyś,jestem głupi,nie wiem!
Klema
Opublikowano
A moze jakis czas temu zmieniales cos i nie odpowietrzyles dobrze albo jak odpowietrzales to nie przekreciles na ciepelko i nie odpowietrzylo sie dobrze i teraz poszlo na nagrzewnice....
Opublikowano
Żaba nic nie robiłem,a wczoraj patrzyłem olej i płyn bo jestem na to uczulony,płynu było na połowie,na zimnym silniku,myśle że tak powinno być.
Klema
Opublikowano
Miałem tak z pompą w escorcie, wiem że nie można porównywać samochodów, ale jeśli chodzi o cieknące pompy, to czy cieknie na postoju czy nie zależy od tego jak się taka pompa zatrzyma ( tłumaczenie mechanika ). Więc pewnego dnia przyszedłem na parking i przed zatarciem silnika uratowało mnie to że spojrzałem pod auto i zobaczyłem plamę. Weszło też 5 litrów. Sytuacja sie powtarzała raz na 2 tygodnie.
Opublikowano
Jaki masz dym z rury wydechowej? Jesli biały (delikatny bialy to ok, bo to para wodna), ale gęsty biały i ubywa płynu chlodniczego tzn, że płyn przedostaje sie do silnika, przez uszkodzona uszczelkę pod głowicą lub przez pękniętą głowice czy peknięty kadłub silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.