Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam alufelgi 15 i opony Dayton nowe 205/65, nowe bo koła biły jak diabli, rozsypały sie stare opony.

Od 80 do 120 km/h są drgania kierownicy, takie lekkie. Wiem że temat już był wałkowany 100 razy. Wyczytałem że jak zamontuje felgi od E34 to potrzebne mi bedą pierścienie centrujące. Ja zmierzyłem srednice felgi otworu i srednice piasty i różnica wynosi około 0,7 do 0,8 mm, czy są wogóle takie pierścienie do kupienia, bo z tego co zauważyłem to różnice wynoszą około 4 mm. Wymyśliłem że może wstawie tam jakąms stalową taśme?

Dziś owinąłem to na próbe taśmą izolacyjną, po czym dokręciłem koło i jakby ręką odjął, wiem że to prowizorka.

Czy to wymaga założenia pierścieni, taka mała różnica na srednicy piasty? Jak sie za to zabrac?

Bandyci Mają Wszystko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.