Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ponawiam temat ciśnienia oleju w silnikach m47 .Może ktoś wie co jest powodem że olej cofa się z układu smarowania do miski olejowej?Czy to jest pompa oleju .Mam taki przypadek że jak autko postoi kilkanaście min.po wyłączeniu silnika to po ponownym uruchomieniu świeci się kontrolka

ciśnienia przez jakieś 2-3sek słychać klekot zaworów zanim pompa nie napompuje oleju do filtra.Pochył samochodu też ma wpływ na czas świecenia się kontrolki .

Opublikowano

olej zawsze spływa do miski olejowej taka jest kolej rzeczy,z miski pompa poprzez smoka pompuje do magistrali i tak w koło.I silnik cieplejszy tym olej szybciej spływa.Taka jest zasada układu centralnego smarowania.

Może napisz coś więcej o swoim oleju,filtrze(Kiedy wymieniany,jaki,przebieg auta)

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Olej castrol edge 5w40wymieniany 8tyśkm temu , filtr oleju orginalny bmw kupowany w serwisie

przebieg auta 190tyś km . Wydaje mi się ze kontrolka powinna gasnąć na rozruszniku a pompa powinna trzymać ciśnienie po wyłączeniu silnika i ponownym przekluczeniu stacyjki.Jak samochód stoi pochylony w prawą stronę to dłużej trwa zanim zgaśnie kontrolka ciśnienia niż jak stoi pochylony na lewą stronę.

Opublikowano
no to na początek wymień olej i filtr,bo mógł już stracić swoje właściwości.Zwłaszcza przy ostrzejszym traktowaniu,ale źle działa też jazda na krótkich odcinkach i w mieście.
A little piece of heaven in my hands

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.