Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeczytałem chyba wszystkie tematy na forum dotyczące mojego problemu ale nie znalazlem odpowiedzi więc założyłem ten temat. A sprawa wygląda następująco. Mój ojciec ma BMW 525 tds 95r. i ostatnio coś zaczęło dziać się z pompką paliwa. Przy zimnym silniku po włączeniu zapłonu pompka chodzi normalnie, po odpaleniu też. Gdy silnik się troche rozgrzeje (wskazówka temperatury przesunie się trochę za niebieskie pole) po włączeniu zapłonu w zbiorniku jest cisza, pompka nie chodzi, tak samo dzieje sie po odpaleniu samochodu. Po podłączeni na krutko do akumulatora działa normalnie. Moje pytanie brzmi: czy jest to wina pompki, czy może jakiegoś przekażnika? Może ktoś spotkał się już z takim przypadkiem i będzie w stanie mi pomóc? Pozdrawiam.

 

 

ModEDIT:

Proszę czytać regulamin – przy tytule wybieramy kod modelu.

Wystarczy też spojrzeć na listę większości (właściwie wszystkich) wątków w dziale 5er, żeby zrozumieć zasadę poprawnego tytułowania.

Tym razem uzupełnię brak, ale proszę pamiętać w przyszłości o tym.

Pozdr.

Opublikowano
O ile się nie mylę to pompka powinna cały czas podawać paliwo ale nie tu tkwi problem. Chodzi o to że gdy silnik jest rozgrzany, włączam zapłon i pompka nie chodzi. Trzeba kręcić rozrusznikiem przez jakieś 20,30 sekund żeby zapalił, a po przejechaniu 2, 3 km gaśnie. Przy zimnym silniku pompka działa i pali na dotyk.
Opublikowano
a ile masz paliwa w zbiorniku jak objaw występuje??? Padanie pompy jest odczuwalne przy małych ilościach paliwa w baku (ok. 15l). Pompa faktycznie nie pracuje cały czas u mnie na ciepłym też nie chodzi. W sumie nie wiem czy jest sprawna. Auto pali na dotyk za każdym razem z tym że w baku mam zawsze więcej niż połowę. Z tego co słyszałem to jej niedomagania są odczuwalne właśnie przy małej ilości paliwa. Jak masz mało to dotankuj i zobaczysz co sie będzie działo.
Opublikowano

W TDSie pali na samozapłon, bez grzania świec i pompowania paliwa.

 

Może masz zapchany smok w baku?

 

Jest inna możliwość, że gdzieś Ci się zapowietrza i cofa Ci się paliwo - rano pompa w baku podpompuje paliwo i pali od razu a później pompa wtryskowa nie może od razu zaciągnąć paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.