Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam wersje bieda- licznik przy 1.6 wersji bez obrotomierza.

1 Czy podejdzie mi licznik od innej wersji e36 z obrotmierzem???

2 jesli tak to czy moze przeklamywac predkosc ???

3 tam jest linka czy elektryka -mam nadzieje ze elektryka

4 duzo by bylo problemow z podpieciem obrotmierza jak juz bym przelozyl licznik?

5 ekonomizer tez dalo by sie podpia jakos zeby wtedy smigal???

6 i jak wyglada pozniej sprawa zeby ustawic przebieg taki jaki mam -bo mam oryginalny

 

pozdrawiam proszę odpiszcie

Opublikowano

Ad1. Tak spokojnie. Tylko musisz kupic licznik od 1.6 lub 1.8 wyskalowany do 220km/h i czerwone pole od 6000obr.

Ad2. Inny licznik nie powinien przekłamywac prędkości. Mogą to spowodowac opony jeśli będą miały średnicę inną niż seryjne.

Ad3. Electric :mrgreen: Nawet jest jej za dużo bo liczniki często padają w E36.

Ad4. Nie wiem jak jest w wersji z zegarkiem ale jeśli masz obrotomierz to podpinasz 3 kostki i gotowe :D

Ad5.Tu nie wiem ale ekonomizer powinien normalnie śmigac.

Ad6. Bedziesz miał przebieg z nowych zegarów bo jest on tam zapisany. Słyszałem że mozna przełożyc ten wyświetlacz do nowego licznika i będzie wtedy zachowany przebieg ale myslę że łatwiej jest ustawic na komputerku jaki chcesz miec przebieg :mrgreen:

 

Jesli coś żle napisałem to mnie poprawcie :mrgreen:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

elektronike przelozysz ze swojego i bedziesz mial w swoim swoj prawdziwy przebieg ekonomizer bedzie śmigał dobrze .a z ta elektronika to nie jest skomplikowane kazdy da sobie rade. przestestowane kilkanascie razy :D

ja mialem kiedys w swojej 316 licznik wyskalowany do 260 i chodzilo....ale ze byl duzy przebieg zmienilem ze starego w ktorym mialem zegarek i tez chodzilo ale juz licznik kłamał .

 

ale czy masz zegarek czy obrotomierz elektronika jest ta sama ....

Opublikowano
Kiedyś pisałem o tym i nikt mi nie odpisał czy będzie chodził obrotomierz. Ale w e30 u braciaka przekładaliśmy i działa. Tez jak pisałem kiedyś to była mowa o skalilicznika. M40 miały do 220 a podobno 1,6 i 1,8 M43 do 240. A cze nie można cofnąć licznika lub mu dodać tak żeby nowy wskazywał tyle co było na starym?
Opublikowano
czyli wyciagam od 1.6 ten do 220 bez obrotka i wstawiam np od 2.0 wyskalowany do 260 i obrotomierz podpinam pod kostki i hula wszystko tak????:) faaajnie
Opublikowano
A jeszcze pytanie. Czego masz smutną minkę przy 1,6? Nie jest zły ten silniczek. Jak czcesz to dam ci namiar na chip tuning od kolegi z forum. Ja zamontuje w tym tygodniu do tego założe strumiennice. Mam już sportowy filter. Wczoraj pocisnołem 190 na sterych popychaczach wyciągnołem 180 po remoncie lepiej. Nie wiem czy wymiana popychaczy, dzwigienek i oleju na nowe (olej z lotos na mobil półsyntetyk) miało wpływ na osiągi. Poza tym nie zmieniałem opon czy tam też wiatr czy coś. Pogoda była taka sama jak przy wcześniejszym osiągu w dwie osobu (180km/h) a wczoraj we troje 190km/h. Muszę wydusić 200
Opublikowano
Nie od R6 będzie ci przeklamywać obrotek. Szukaj od silnika R4. Jak masz regulacje kierownicy to opuszczasz ją w dół najniżej i zegary wychodzą musisz pokąbinować i wyjda a jak nie masz regujacji to musisz zwalić kiere.

 

NIE!!

Ja wydzierałem zegary i kierownicy nieściągałem a regulacji niemam. Był o tym temat na forum jak wydrzeć zegary bez ściągania kiery-poszukaj.

Kierownice różne są-ja mam "trójkąt"

Opublikowano
Nie od R6 będzie ci przeklamywać obrotek. Szukaj od silnika R4. Jak masz regulacje kierownicy to opuszczasz ją w dół najniżej i zegary wychodzą musisz pokąbinować i wyjda a jak nie masz regujacji to musisz zwalić kiere.

 

NIE!!

Ja wydzierałem zegary i kierownicy nieściągałem a regulacji niemam. Był o tym temat na forum jak wydrzeć zegary bez ściągania kiery-poszukaj.

Kierownice różne są-ja mam "trójkąt"

Opublikowano
Ja mam cztero ramienną z pduszką. Kiera by nie przeszkadzała ale Plastik za nią pzreszkadza o dosłownie milimetry. Wiem że był ten temat i było pokazane jak to zrobić ale ja nie dałem rady. Ale jak muwisz że ty dałeś radę to nie będę się kłucił. Może jest sposób. Ja też będę wymieniał zegary to jeszcze raz sprubuje
Opublikowano
czyli podsumowując jak mam zegary bez obrotomierza w 1.6 to kupuje zegary od 1.8 z obrotkiem i podpinam do tego co mam i hula -tak ? dobrze zrozumialem? dzieki pozdrawiam bede kombinowal -ale nie wiem kiedy jeszcze narazie brak czasu i musze przerejestrowac (niemieckie blachy)
Opublikowano
czyli podsumowując jak mam zegary bez obrotomierza w 1.6 to kupuje zegary od 1.8 z obrotkiem i podpinam do tego co mam i hula -tak ? dobrze zrozumialem? dzieki pozdrawiam bede kombinowal -ale nie wiem kiedy jeszcze narazie brak czasu i musze przerejestrowac (niemieckie blachy)

 

Tak, przekŁadasz tylko część "graficzną" i wszystko dziaŁa. Zegary wyciągasz w prawą stronę i nie trzeba zdejmować kierownicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.