Skocz do zawartości

Grzeje sie na wolnych obrotach


daniell

Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega na tym ze jakies trzy dni temu stalem w korku i auto bardzo mi sie zagrzalo wskazowka weszla na czerwone wiec wymienilem wisco a teraz na wolnych obrotach wciaz sie grzeje i niema ogrzewania a powyzej 2000tys temperatura wraca do normy i ogrzewanie jest probowalem go odpowietrzyc ale nic z tego pozatym kiedy dolewam wody do chlodnicy to z tlumika leci bialy dym para pradopodobnie wszystka woda ktora wlewam wylatuje tlumikiem. Co moze byc przyczyna? Uszczelka pod glowica???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to bardziej obstawialbym pompa wody lub uszczelka..... wymien usczelke pod glowica....skoro wywala ci chlodnica wode musi gdzies brac na dziko powietrze... i robi sie banka nagrzanego powietrza i wypycha wode.... niektore pompy sa uzaleznione od obrotow silnika wiec jesli masz padnieta lub dogorywajacoa pompe to ona dobrze nie pompuje plynu, dopiero dodanie gazu rozpedza pompe co powoduje powrot do normalnego obiego plynu w ukladzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kolegi wyzej.....by sprawdzic czy wwiskoza dziala ...... otworz maske i odpal silnik przytrzymaj czyms wentylator najlepiej reka ALE OSTROZNIE !!!!!!!!! kiedy wskaznik dojdzie do polowy powinienes poczyc jak wiskoza probuje wyciagnac ci sie z reki. ewentualnie powinien rozpedzic sie tak iz nie mozliwe bedzie zatrzymanie. jesli takie oznaki nie wystepuja to wiskoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym ze jakies trzy dni temu stalem w korku i auto bardzo mi sie zagrzalo wskazowka weszla na czerwone wiec wymienilem wisco a teraz na wolnych obrotach wciaz sie grzeje i niema ogrzewania a powyzej 2000tys temperatura wraca do normy i ogrzewanie jest probowalem go odpowietrzyc ale nic z tego pozatym kiedy dolewam wody do chlodnicy to z tlumika leci bialy dym para pradopodobnie wszystka woda ktora wlewam wylatuje tlumikiem. Co moze byc przyczyna? Uszczelka pod glowica???

 

Wg mnie to było tak:

 

Padła pompa-> silnik sie przegrzał-> uszczelka dostała po 4 literach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.