Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem polega na tym ze jakies trzy dni temu stalem w korku i auto bardzo mi sie zagrzalo wskazowka weszla na czerwone wiec wymienilem wisco a teraz na wolnych obrotach wciaz sie grzeje i niema ogrzewania a powyzej 2000tys temperatura wraca do normy i ogrzewanie jest probowalem go odpowietrzyc ale nic z tego pozatym kiedy dolewam wody do chlodnicy to z tlumika leci bialy dym para pradopodobnie wszystka woda ktora wlewam wylatuje tlumikiem. Co moze byc przyczyna? Uszczelka pod glowica???
Opublikowano
albo uszczelka albo sama głowica to się okaże po demontażu biała para za autem wskazuje na jedną z tych rzeczy a czy rano nie ma kłopotów z odpaleniem ?
Opublikowano
Pali na dotyk nie ma zadnych problemow zreszta wszystko jest jak najbardziej ok oprocz tego ze sie grzeje i wywala tez wode z chlodnicy na wolnych obrotach a powyzej 2000tys jest ok.
Opublikowano
Moim zdaniem to bardziej obstawialbym pompa wody lub uszczelka..... wymien usczelke pod glowica....skoro wywala ci chlodnica wode musi gdzies brac na dziko powietrze... i robi sie banka nagrzanego powietrza i wypycha wode.... niektore pompy sa uzaleznione od obrotow silnika wiec jesli masz padnieta lub dogorywajacoa pompe to ona dobrze nie pompuje plynu, dopiero dodanie gazu rozpedza pompe co powoduje powrot do normalnego obiego plynu w ukladzie.
Opublikowano

Witam,

ja mam podobny problem tylko że stan wody jest ok itd... a jak postoje w korku to wskazówka odchyla sie jakieś 3-4 mm w prawo, co może być nie tak? może to wina wentylatora?? jak sprawdzić czy on działa.

Opublikowano
Co do kolegi wyzej.....by sprawdzic czy wwiskoza dziala ...... otworz maske i odpal silnik przytrzymaj czyms wentylator najlepiej reka ALE OSTROZNIE !!!!!!!!! kiedy wskaznik dojdzie do polowy powinienes poczyc jak wiskoza probuje wyciagnac ci sie z reki. ewentualnie powinien rozpedzic sie tak iz nie mozliwe bedzie zatrzymanie. jesli takie oznaki nie wystepuja to wiskoza
Opublikowano
Problem polega na tym ze jakies trzy dni temu stalem w korku i auto bardzo mi sie zagrzalo wskazowka weszla na czerwone wiec wymienilem wisco a teraz na wolnych obrotach wciaz sie grzeje i niema ogrzewania a powyzej 2000tys temperatura wraca do normy i ogrzewanie jest probowalem go odpowietrzyc ale nic z tego pozatym kiedy dolewam wody do chlodnicy to z tlumika leci bialy dym para pradopodobnie wszystka woda ktora wlewam wylatuje tlumikiem. Co moze byc przyczyna? Uszczelka pod glowica???

 

Wg mnie to było tak:

 

Padła pompa-> silnik sie przegrzał-> uszczelka dostała po 4 literach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.