Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć stałem się ostatnio szczęśliwym posiadaczem BMW 525i E34 ale nie nacieszyłem się za dużo bo okazało się że jest parę problemów ale największy to nie nie ma zapłonu na 5 i 6 cylindrze po odpięciu cewki nie ma żadnej reakcji po zamianie cewek z działających cylindrów ta sama historia. Po diagnostyce komputera okazało się że wyświetla nieznany błąd obwodu cewek zapłonowych. Sprawdziłem przewody od ECU do cewek i gra cewki sprawne, to chyba niema wyboru trzeba zmienić ECU ?
Opublikowano
Niestety jeszcze nie znalazłem sterownika silnika, zmierzyłem ciśnienie silnika i na 1,2,3,4 jest po 10atm na 5 9atm (z trudem) a na 6 9,5atm. i Zastanawiam się czy to niskie ciśnienie nie jest z powodu złej pracy co ciekawe iskra jest na cewkach, świece nowe wydaje mi się że jak silnik jest zimny to pracuje lepiej. Już się zastanawiam czy aby to nie jakaś awaria mechaniczna ale na gazie rozpędza sie do 200 km/h i idzie dalej tylko drogi nie mam. No i ten błąd "nieznany błąd obwodu cewek".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.