Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Byłem oglądać wstępnie to auto

http://www.allegro.pl/item371109188_bmw_m5_400km_bezwypadkowy_1_wlascicel_ks_serwis.html

Umówiłem się na sprawdzenie w serwisie bo jak na mój gust jest w miarę ok. Ale mam do kolegów dodatkowo kilka pytań . Czy to możliwe żeby przy 155 tyś przebiegu na oparciu kubełków była lekko przytarta skóra? Sprzedający mówił że w przypadku tego typu siedzeń to normalne. Faktem jest to iż to oparcie jest takie dostć wystające i może przy wsiadaniu się o nie zaczepia. Ogólenie cała reszta łącznie z siedzieniami jest w bardzo zadbana. Czy może mi ktoś doradzić gdzie podjechać sprawdzić tą m5 we Wrocławiu? Chciałem jeachć do ASO Inchcape ale może ktoś ma lapeszy pomysł? Wolałbym aby ktoś w tym ASO widział takie auto na oczy. Może ktoś z forum by się zechciał pofatygować i coś doradzić ja niestety nie ma żadnego doświadczenia z BMW. Jeszcze jedno, czy to prawda, że w kluczyku jest na 100% autentyczny przebieg?

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
W kluczyku bedziesz mial to samo co na zegarach, jak podlaczysz do kompa to wyjdzie czy byl zmieniany czy nie, bo przebieg jest zapisany jeszcze w paru miejscach i przebiegi z innego modulu musza sie zgadzac z tymi co na zegarach. Podobno da sie to zrobic tak ze wszytsko wyglada ok. To ze fotel jest przetarty moze znaczyc ze autem jezdzil jakis grubas :) Ogólnie nie lepiej kupic e60 545 niz e39 m5? roznica w cenie niewielka.
Opublikowano
To nie jest kwestia pieniędzy, E39 po prostu mi się bardzie podoba. Poza tym M5 daaaaje wrażenia z jazdy. Zastanawiałem się wcześniej na audi S8 ale po przejechaniu się paroma M5 odpadło. To nie ta liga.
Opublikowano

to co jest w kluczyku jest w immo,

to co jest na zegarach to jest na zegarach,

w e39 po lifcie

masz jeszzcze 4 lub 5 pozycji ukrytych w liczniku z tego co pamiętam i musza być narastające ale mniejsze od tego co jest na liczniku,

no oczywiście moduł świateł,

 

generlanie wszystko jest do zrobienia zeby było cacy i są od tego ludzie,

ale z reguły zostaje jakiś ślad,

po za tym historia w BMW jest istotna,

co do zniszczeń skóry, zalezy jak ktoś użytkował i jak dbał,

Opublikowano
no pod tym to się absolutnie podpisuję "obiema rencoma" W polsce od handlarza nie kupisz raczej nic dobrego :) z resztą miałem okazje gadac z handlarzami w urzedzie w niemczech po tej rozmowie cieszylem sie ze wzialem sprawy w swoje rece.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
Może i macie rację z tym zakupem na zachodzie, problem w tym, że nie zabardzo mam czas szukać. Wbrew pozorom z wyjazdem też nie jest tek łątwo, trzeba znaleźć człwieka który zna się na danym samochodzi i mieć do niego zaufanie no i trzeba mieć czas. Wolę zapłacić więcej i mieć problem z głowy byle auto było w dobrym stanie. W tym aucie oprócz tych siedzń które są w naprawdę świetnym stanie nie licząc delikatego wytarcia na najbardzie wysuniętym punkcie i uszkodzoej (jakby wyschniętej) uszczelki w drzwiach kierowcy nie potrafiłem się do niczego przyczepić. Biorąc pod uwagę to iż jestem nie specjalnie obeznany w BMW chcę żeby mi w tym pomógł serwis. Pytanie tylko na ile oni są godni zaufania. Dlatego też pytam was na tematy przy których mam wątpliwości.
Opublikowano
Czy to możliwe żeby przy 155 tyś przebiegu na oparciu kubełków była lekko przytarta skóra? Sprzedający mówił że w przypadku tego typu siedzeń to normalne. Faktem jest to iż to oparcie jest takie dostć wystające i może przy wsiadaniu się o nie zaczepia.

sprzedajacy ma chyba racje.ja mam w 3er takie siedzenia i przy przebiegu 139k tez widac poczatki zuzycia dokladnie w tym miejscu.po prostu przy wsiadaniu i wysiadaniu zaczepia sie o ten punkt siedzenia.moze nie tak bardzo w lecie jak jest cieplo ale w zimie przy grubszym ubraniu jak najbardziej mozliwe.

Opublikowano

Czemu doradzacie koledze 545i ?

 

M5 jest znacznie szybsze niż to auto, a jak widze o osiągi autorowi wątku chodzi.

Opublikowano
olorin jak przebieg wyjdzie ok to kupuj, ale uszczelką sie nie sugeruj ani fotelem. U mnie w aucie uszczelka też jest wytarta a przebieg mam mniejszy i auto użytkuje od nowosci. Po prostu jak ktos jest duzy (ja mam 2 metry) to nie ma sily aby sie nie wytarla bo caly czas sie o nia ocierasz na np. ciasnych parkingach itp.
Opublikowano
W Poznaniu jest kolega z forum, który jeździ po samochody, zna się na BMW i ma sprzęt do sprawdzania, łącznie z grubością lakieru. Na pewno lepiej Ci to wyjdzie, mimo kosztów, niż kupno u handlarza.
Opublikowano
Ok to mnie trochę uspokoiliście z tym siedzeniem. Jeżeli chodzi o to czy to handlarz czy nie to mnie to za bardzo nie interesuje ważne żeby auto było w dobrym stanie a ile on na tym zarobi to jego sprawa, każdy z czegoś żyje. Poza tym cena ma drugorzędne znaczenie dla mnie, najważniejszy jest stan techniczny. Czy koledzy z Wrocławia mogą coś jeszcze podpowiedzieć gdzie sprawdzić auto i czy wogóle jest sens rozpatrywać inny serwis niż ASO Inchcape?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.