Skocz do zawartości

Mycie Silnika POMOCY!!!!!! Szarpie i gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Umyłem silnik karcherem pod ciśnieniem moje E36 325i no i problem, czyba za bardzo , nie wiem co by jeszcze wysuszyć żeby nie dławił się Gdy przełącze na LPG wszystko OK., a jak na paliwo to szarpie, dławi się i gaśnie,
Opublikowano

cześć!

ja miałem ten sam przypadek z tym że myłem silnik na myjni i fachowcy tak umyli że nie chciał wogóle chodzić na wolnych obrotach! zaczeli go osuszać powietrzem itd rozkręcili mi kopułkę i wycierali styki ale to nic nie pomogło!

wiec pojechałem na diagnostyke komputerową i pokazało zwarcie w układzie TPSu! za nowy zawołali w sklepie 270zł tak więc wolałem wykręcic ten potencjometr i wyczyściłem go w środku spirytusem! a było co czyścić , usczelka była uszkodzona i było wśrodku troszkę syfu a w dodatku z wodą zrobiło to zwarcie widoczne na mierniku jako kilka ohm! tak wiec po wyczyszczeniu potencjometra TPS wszystko wróciło do normy a przy okazji skasowałem sobie inne błędy w kompie! za diagnostyke zapłaciłem 80zł

 

pozdrawiam

Opublikowano

CO to jest ten TPS . gdzie to szukać?

gdzieś w okolicach przepływomierza?

Opublikowano
zobacz w okolicy przepustnicy! to jest potencjometr regulowany przez ośkę przepustnicy taki czarny plastyk z wtyczką! albo podaj dane swojego silnika to znajdziemy to zaraz w ETK
Opublikowano
zobacz w okolicy przepustnicy! to jest potencjometr regulowany przez ośkę przepustnicy taki czarny plastyk z wtyczką! albo podaj dane swojego silnika to znajdziemy to zaraz w ETK

zobacz na to!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&prod=19920500&btnr=13_0368&hg=13&fg=15

 

numer 2 to jest TPS

 

silnik krokowy też powinieneś sprawdzić może woda dostała sie na wtyczke i silnik wariuje

Opublikowano

Dzieki Wielkie, Jutro sprawdze z rana. Myłem przedwczoraj , dzisiaj rano tragedia, dzisiaj w słońcu postał cały dzień i na wieczór byłem przepalić ,

 

trochę dławi się do 2-3 tys obrotów , później jest ok, 220 na zegar mi wskoczyło, czyli nie jest aż tak źle , tylko przy małych obrotach,

A i jeszcze jedno , jak zostawie go na wolnych to chodzi na 1,5 tys i nie chce spaść, a dopiero za którymś opadnie do 800 Dziwne CO?????

Opublikowano

to może być ta sama przyczyna! TPS odpowiada za wiele rzeczy:

-duże zużycie paliwa

-gaśnie silnik

-szarpanie

-czarny dym

-brak mocy

-problemy z rozruchem silnika

-nieprawidłowe wolne obroty lub ich brak

Opublikowano
A sprawdziłeś czy nie wlała ci się woda w gniazda świec :?: Jeśli dostanie się tam woda to nie ma jak wypłynąć, lepiej to sprawdz bo jeśli stoi tam woda to może przebić fajkę lub co gorsza cewkę WN. Aby się dostać do gnazda świecy musisz zdjąć cewkę.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Po dłuższej dnioagnozie stwiedziłem że dławi się i szarpie gdy jest podłączony przewód do modułu TPS na przepływomierzu, rozbierałem go ale na oko wygląda wporządku, nie da się poprostu jechać , tak jakby dostawał po trochu paliwa. Ale gdz odlacze wtyk od tego modulu jest o niebo lepiej , nie dlawi sie i nie szarpie ale jest jakis mulowaty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.