Skocz do zawartości

przycinka ;/


ariel999999

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, jak byś jeździł na gazie to zaraz bym Ci powiedział co, a tak to przyczyn może być dużo ale raczej nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa(albo powietrza), wpięcie w kompa prawde Ci powie.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przycinki tez mialem u siebie z tym ze na wysokich obrotach bylo tak jak by na sekunde nie dostawala paliwa...przyczyna byl przetarty przewod od czujnika rozpoczecia fazy wtrysku jak to sie fachowo nazywa:) i mialem tez problemy z odpaleniem. Raz zalapala prawie od razu a innym razem krecilem i krecilem. Mysle ze mozesz to sprawdzic.
Magia trzech liter - BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam automat a Ty z tego co mi sie wydaje to manual wiec masz go w innym miejscu niz ja (chyba). U mnie z przodu silnika jest duze kolo zebate i przy nim (przy zabkach) jest ten czujnik po lewej stronie patrzac od przodu samochodu. Ksztaltem przypomina bateryjke R14 :wink: Za zamiennik zaplacilem 150pln.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GA81&mospid=47338&btnr=12_0505&hg=12&fg=05

 

Tak to wyglada. :8)

Magia trzech liter - BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem..

 

"...Podaje on informacje o położeniu tłoka pierwszego cylindra żeby komputer mógł ustalić początek sekwencji wtrysku. Bez niego lub z uszkodzonym nie zapali musi mieścić się w granicach 500-800 omów. W twoim silniku jest jeszcze czujnik na kablu zapłonowym pierwszego cylindra sprawdź go ma mieć od 1 do 2 omów. Obydwa parametry mają istotny wpływ na pracę tego silnika. Sprawdzałeś pompę paliwa ? jakie daje ciśnienie może tam trzeba szukać usterki ?..." tak napisal jeden z forumowiczow.

 

U mnie na przycinkach sie zaczelo a na nieodpaleniu silnika zakonczylo.

Magia trzech liter - BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=GB31&mospid=47344&hg=16&fg=05

 

Odkręcasz w bagażniku klapkę i pływak z pompką wychodzi jak na dłoni...]

 

a co do cisnienia jakie powinno byc to nie wiem:) Pompki nie ruszalem bo przyczyna byl ten czujnik...

Magia trzech liter - BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie czujnik ten na kole zębatym powinien mieć 520±30Ω. Na to miast ten na przewodach wysokiego napięcia 0.2-1.0 Ω. Przekładałeś przepływkę jak sugerował Ci jeden z kolegów??

 

W książce jest jakiś teoretyczny sposób na sprawdzenie pompy jutro rano Ci przepisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.