Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
problem nastepujacy silnik 3.0 r6 po ok 4 tys obrotow gaz od 2 biegu wzwyz cos sie zacina i samochod wogole nie przyspiesza jak wdusze gaz do spodu,:( natomiast jak bujam ja powoli to samochod jedzie normalnie... co to moze byc?? nie mam gazu
Opublikowano

Hej, jak byś jeździł na gazie to zaraz bym Ci powiedział co, a tak to przyczyn może być dużo ale raczej nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa(albo powietrza), wpięcie w kompa prawde Ci powie.

pozdr.

Opublikowano
Ja przycinki tez mialem u siebie z tym ze na wysokich obrotach bylo tak jak by na sekunde nie dostawala paliwa...przyczyna byl przetarty przewod od czujnika rozpoczecia fazy wtrysku jak to sie fachowo nazywa:) i mialem tez problemy z odpaleniem. Raz zalapala prawie od razu a innym razem krecilem i krecilem. Mysle ze mozesz to sprawdzic.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano

Ja mam automat a Ty z tego co mi sie wydaje to manual wiec masz go w innym miejscu niz ja (chyba). U mnie z przodu silnika jest duze kolo zebate i przy nim (przy zabkach) jest ten czujnik po lewej stronie patrzac od przodu samochodu. Ksztaltem przypomina bateryjke R14 :wink: Za zamiennik zaplacilem 150pln.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GA81&mospid=47338&btnr=12_0505&hg=12&fg=05

 

Tak to wyglada. :8)

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
No to dobre pytanie. trzeba sprawdzic miernikiem opornosc jaka ma...czy cos takiego. Jak znajde ten temat to napisze.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano

znalazlem..

 

"...Podaje on informacje o położeniu tłoka pierwszego cylindra żeby komputer mógł ustalić początek sekwencji wtrysku. Bez niego lub z uszkodzonym nie zapali musi mieścić się w granicach 500-800 omów. W twoim silniku jest jeszcze czujnik na kablu zapłonowym pierwszego cylindra sprawdź go ma mieć od 1 do 2 omów. Obydwa parametry mają istotny wpływ na pracę tego silnika. Sprawdzałeś pompę paliwa ? jakie daje ciśnienie może tam trzeba szukać usterki ?..." tak napisal jeden z forumowiczow.

 

U mnie na przycinkach sie zaczelo a na nieodpaleniu silnika zakonczylo.

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano

Wg mnie czujnik ten na kole zębatym powinien mieć 520±30Ω. Na to miast ten na przewodach wysokiego napięcia 0.2-1.0 Ω. Przekładałeś przepływkę jak sugerował Ci jeden z kolegów??

 

W książce jest jakiś teoretyczny sposób na sprawdzenie pompy jutro rano Ci przepisze.

Opublikowano
nie przekladałem (nie mam od kogo;/ i nigdzie nie moge znaleść na tym zadu....), ale rozbierałem i przy ostatnim stopniu sie delikatnie zacinała....
Opublikowano
to byl zacinajacy sie przepływomierz:P ale teraz nastepny problem;/ falujace obroty jak odlacze krokowca to obroty ladnie sie trzymaja na 600rmp lecz gdy podlacze to faluja;/ krokowiec do wymiany??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.