Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość.

Na smaym początku chciałem podkreślić , że mój problem podobny jest do innych znależonych na tym forum ale w każdym jest inna odpowiedź.

 

[bMW E36 316 Compact 1997r.]

 

Więc objawy są następujące:

 

- przy pierwszym zimnym rozruchu silnik telepie i po chwili przestaje

- przy pierwszym zimnym rozruchu leciutko kopci na biało też tylko przez chwile i przestaje (kopcenie to jest naprawdę małe)

- przez tydzień ubyło mi ok 1,5 L płynu chłodniczego

- przy rozgrzanym silniku węże od chłodnicy są wg. mojego mechanika zbyt twarde

 

Korek oleju i bagnet są wporządku bez osadów itp. w zbiorniczku wurównawczym chłodnicy przy włączonym (zimnym) silniku nic nie bulgocze. Termostat też jest w porządu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica. Kumpel miał tak samo w e-34. Żadnych osadów na korku a głowica była pęknięta. I oczywiście twarde węże...
Opublikowano
Olej jest przepracowany miałem tak samo.Przy odpalaniu nie moze chwycic obrotow dopiero po dodaniu gazu wyszstko dochodzi do normy.Mechanik- brat odkrył takze pekniece w gumie za puszka z filtrem powierza.Kupiłem nowa gume cena w aso do mojego modelu 80 zl wymieniłem olej i wszystkie filtry oraz swiece za 5 tys mam sie stawic znowu na zmiane oleju . :|
Opublikowano

A nie widać wycieku nigdzie płynu?

Zazwyczaj płyn podczas wycieku zostawia osad (czyli znaczy ścieżkę wycieku, jeżeli masz płyn zalecany czyli ANTIFRREZE firmy Febi to zostnie osad w postaci ścieżki w kolorze zielonkawo białym badz czrewonym nie trudnym do nie zauważenia- to zależy jaki kolor masz płynu.

Czy silink się nie przegrzewa? JAk nie to mozę poprostu to chłodnica cieknie albo z któregoś węza na cybancie i czy zakładałeś instalację gazową?- moze nie podokręcali węży.

Sprawdz czy nie widać osadu po płynie a co do szarpanie podczas odpalenia to hmm... moze daignostka komputerowa pomoże (ale włąśnie nie zimnym silniku).

Powodzenia

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
obstawiam uszczelkę,miałem tak tylko ze nie w bmw.Płyn chłodzący przez uszczelkę dostawał sie do silnika i chyba odparowywał w każdym bać razie ubywało.
Opublikowano

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie, już rozwiązałem problem.

Otóż zlokalizowałem wyciek płynu z tyłu głowicy (biały osad po płynie),

Mechanik wymienił uszczelkę pod głowicą a ponadto była planowana i szlifowana głowica. Uszczelkę pod głowicą przedmuchało było widoczne znaczne wyżłobienie uszczelki (prawdopodobnie dlatego że bardzo długo auto stało na parkingu ponad 2 lata).

Co do telepania silnikiem to dlatego że z początku nie palił na jeden cylinder (wyżłobienie w uszczelce było właśnie tego powodem bo było od strony tego właśnie cylindra). Uszczelka i robocizna kosztowała mnie 310zł.

 

Jeszcze raz dzięki za pomoc, pozdrawiam

 

************************************************************

Wyrazy szacunku i żalu dla śp.Karola Wojtyły naszego ojca, "Niech Spoczywa W Pokoju,AMEN" [']['][']['][']['][']['][']['][']['][']

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.