Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem, lewy halogen(zderzak przed liftem) nie trzyma się na wszystkich śrubach czy na czym to sie trzyma, lata góra dół ale nie wypada. Jak to można zamocować? Z pod maski nie ma chyba dojścia do tego to co osłony z pod silnik zdejmować?
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
Halogen mocowany jest w zderzaku w taki sposób, że wsuwa się "bolec" w otwór po zewnętrznej stronie wnęki na halogen, a od wewnętrznej na blaszki i wkręty do wystających ze zderzaka delikatnych "uszek" z otworami. Wkręty są widoczne dopiero po zdjęciu kratek zderzaka (bocznych), które są zamocowane do zderzaka kołkami rozporowymi u góry. Zapewne wyłamały Ci się te "uszka" ze zderzaka... Jak nie wiesz jak sobie z tym poradzić to mogę Ci zrobić fotki, bo mam właśnie rozgrzebany zderzak...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
był bym wdzięczny bo nie bardzo mi teraz zaświtało jak to ma być
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
Mam nadzieję, że jutro nie będzie zbyt późno, ale zostawiłem aparat foto w pracy... Zrobię Ci fotki wymontowanego halogena, kratek i zderzaka...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
dla mnie nigdy nie jest za późno, poza tym i tak auto stoi w garażu nie uzywane, tylko w weekendy używam :)
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
heh szczęśliwiec...(????) nie powiedziałbym , nie jeżdzę bo nie mam czasu, 6 rano z wozu 7 wieczór do domu powrót, nawet na jazde bmw nie mam checi. To wrzuć w tym tygodiu jak możesz fotki te bo pojadę na warsztat to od razu zrobiłbym
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

OKI, mam już fotki...

 

http://images28.fotosik.pl/225/a88c30d003e8d470med.jpg

 

Zaczynasz od zanurkowania w taki sposób, abyś widział dolną powierzchnię najwyższego żeberka bocznej kratki zderzaka. Tam są dwa plastikowe kołki rozprężne (albo cienkie bolczyki, które najwygodniej wbić do środka aż wyjdą drugą stroną albo bolczyki z łbem pod śrubokręt philips, czyli krzyżak).

 

http://images32.fotosik.pl/275/c4a7a09c165b25bbmed.jpg

 

Jak usuniesz kołki odciągasz do przodu górę kratki, a dół sam Ci wyskoczy. Jak zdejmiesz kratkę to będziesz widział śruby mocujące halogen.

 

http://images23.fotosik.pl/224/ab33dc768327b9d1med.jpg

 

Śruby "współpracują" z blaszkami mocowanymi do wystających ze zderzaka uchwytów. Jak wykręcisz śruby to odciągasz najpierw wewnętrzną część halogena, tą którą mocuje się na śruby. Po drugiej stronie jest bolec wsuwany w otwór zderzaka.

 

http://images33.fotosik.pl/276/9183b61b14fd2c4fmed.jpg

 

Robota prosta jak sznurek w kieszeni.

 

P.S. 1. Zauważ, że w kratce bocznej jest otworek dokładnie na przedłużeniu śruby w halogenie. To jest śruba regulacyjna aby właściwie skierować strumień światła z halogena.

P.S. 2. Skoro halogen si nie trzyma, to znaczy, że albo ma wyłamany zaczep, albo się śruba odkręciła, albo wyłamało się coś jeszcze...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
dzieki wielkie kolego, wieczorkiem pojde pokombinuje cos z tym.
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

no i po kłopocie, pęknięte oba mocowania w halogenie, dałem do sklejenia i na rezerwe opaską jeszcze przyczepiłem zaciskową. Trzyma a roboty kilka minut.

Dzięki za fotki

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.