Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam.

 

Od jakiegoś czasu podczas trochę ostrzejszego hamowania, słychać

odgłos terkotania (tyk tyk tyk tyk ) gdzieś z tyłu samochodu.

Przy większej prędkości częstotliwość większa, im wolniej tym rzadziej.

Jadąc za kierownicą wydaje sie że odgłos dochodzi gdzieś z okolic prawego tylnego koła.

Jak przesiąde się do tyłu i ktoś wykona troszke ostrzejsze hamowanie,

to słyszę odgłos gdzieś po środku samochodu na wysokości tylnego siedzenia.

Jadąc do tyłu też słychać te tykanie tylko trochę mniej i tak samo

czym szybciej jadę tym większa częstotliwość terkotania.

 

Jak ktoś spotkał sie z czymś takim, to prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam

 

Panowie co się dzieje, czy moje tematy są mało interesujace??

Czy ja nie właściwie zadaje pytania??... czy może opis jest niezbyt jasny??

 

Pozdrawiam

003.jpg
Opublikowano
Witam tak ten opis jest troche niescisły więc trudno jasno określić miejsce oraz przyczynę chałasu.Ja sugeruje w pierwszej kolejności sprawdzić czy nic niema wbitego w opone np. kamyk lub jakis metal bo takie niechciane elementy też potrafią nieżle chałasować następnie w moście czujnik prędkości {możliwe lub nie} że ociera się w jakiś sposób po tależu to tylko moje sugestie.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Myślę że mój opis jest dość ścisły, ale chyba kolega go nie zrozumiał, pisząc o kamyczku w kole.

Poczekam jeszcze, może ktoś się odezwie.

003.jpg
Opublikowano
Miałem kiedyś podobnie w 520i stało sie to po wymianie tarcz i klocków i ręcznego. Byłem zdziwiony bo wszystko było nowe.Identyczna sytuacja z tym trykotaniem i okazało się po rozebraniu że pękła sprężynka podtrzymująca szczeki do ręcznego.Niby ręczny nic nie miał wspólnego bo nie nim sie hamuje ale jak sie hamulce rozgrzały to takie tryk tryk miało miejsce czasem mocniej a przy wolnej jezdzie słabiej a czasem wcale Pozdrawiam
BMW M-Power
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Miałem kiedyś podobnie w 520i stało sie to po wymianie tarcz i klocków i ręcznego. Byłem zdziwiony bo wszystko było nowe.Identyczna sytuacja z tym trykotaniem i okazało się po rozebraniu że pękła sprężynka podtrzymująca szczeki do ręcznego.Niby ręczny nic nie miał wspólnego bo nie nim sie hamuje ale jak sie hamulce rozgrzały to takie tryk tryk miało miejsce czasem mocniej a przy wolnej jezdzie słabiej a czasem wcale Pozdrawiam

 

Dzięki zajrzę tam, ale jak siądzie sie z tyłu to słychać to gdzieś po środku samochodu a nie przy kole

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Może być też któryś z przegubów.Podczas hamowania dostaje oporu i tyrkocze to kolejna hipoteza

 

Dzięki sprawdzę, wydaje mi sie, że prędzej będzie to przegub.

 

pozdrawiam

003.jpg
  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam.

 

Problem który miałem podczas hamowania został usunięty.

Człowiek który to naprawiał wzioł 40 zł.

Gdy zapytałem co to było, powiedział tylko, że to coś z wałem.

Nie tłumaczył mi co i jak, ale najważniejsze, że problem z głowy.

 

Pozdrawiam

003.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.