Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam pytanie co do blachy osłonowej:

http://bmwfans.info/original/E36/Cou/316i-M43/ECE/L/M/1996/01/mg-34/ill-34_0041/

 

1) jest konieczna?

2) ma ktoś moze do oddania ($)

3) ciężko się wymienia ??

 

pzdr

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej jest wymagany bo chroni tarcze przed brudem, woda i całą resztą badziewia z drogi. Tylko, że jest to jeden z tych elementów którego wymiana jest ekonomicznie niezuzasadniona bo wymaga z przodu zdjęcia piasty.
Opublikowano

:( qrcze czyli troszke roboty jest......

nic by nie było gdyby nie to ze urwało sie jedno mocowanie i brzekoli mi ze az słabo sie robi :( jak zamykam drzwi i wpadnie w rezonans to potrafi z pól minuty brzeczec :(

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Opublikowano
U mnie jest to samo w dwoch e36 przy okazji jak wykrece kiedyś piasty to wywale to ustrojstwo. Cena nowej blachy to chyba 70euro wiec nie malo :)
http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano
jeżeli da rade odkręcic sruby mocujące blache bez odkręcania piasty ,to można ją wymienic bez rozbierania piasty itp, w przezężeniu tej osłony wycinamy pasek tak aby można było ją wyciągnąc, w nowej też wycinamy ten sam pasek wsuwamy i skręcamy ( troche druciarstwo ale da rade, warunek aby odkręcic blache przed zdjęciem piasty)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:( qrcze czyli troszke roboty jest......

nic by nie było gdyby nie to ze urwało sie jedno mocowanie i brzekoli mi ze az słabo sie robi :( jak zamykam drzwi i wpadnie w rezonans to potrafi z pól minuty brzeczec :(

 

Bierzesz kawałek blachy i przycinasz na wzór tego łączenia które ci się złamało, potem wiercisz dziury przez obie blachy i skręcasz albo nitujesz nitami 'na zrywanie'. Robiłem tak u siebie w E36 kiedyś po obu stronach z przodu i nie było problemu. Na pewno to lepsze /i darmowe/ rozwiązanie niż kupowanie nowych osłon i 'kaleczenie' ich jakimś cięciem.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

To jest także częsta bolączka E36. Ja mam blache ułamaną przy samej piaście więc nic jak tylko ją wymienić. Latem dzwonienie nie sprawia tylu kłopotów co zimą ( przy właczajacym się ABSie ). Łupie niesamowicie o piaste.

Jedyny sposób to wymiana - a to wymaga zdjęcia piasty.

 

Pzdr,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.