Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich na forum BMW. KOLEDZY MAM PROBLEM I ZARAZEM PYTANIE,POSIADAM BMW E39 520i,MOIM PROBLEMEM JEST TO żE MOJE AUTO NIECHCE CHODZIC NA WSZYSTKIE BANIAKI, NIE DOSTAJE CZASAMI IMPULSU NA 6 CYLINDER POPROSTU CZASAMI ZANIKA! SPRAWDZALI RóZNI MECHANICY I WSZYSCY MóWIą COS INNEGO! SPRAWDZIłEM CAłA ELEKTRYKE JEST OK ( NAWET TAKI JEDEN KAZAł WYMIENIC KOMPUTER SILNIKA, WYMIENIłEM I NIC NADAL TO SAMO.) PRZEKłADAłEM, WTRYSKIWACZE NA DARMO, śWIECE NOWE , CEWKI DOBRE,CIśNIENIE DOBRE ( NA WSZYSTKICH 14A A NA 6óstm 11A ) JESLI KTOS SIE Z CZYMś TAKIM SPOTKAł TO PROSZę O RADE!!! SERDECZNIE POZDRAWIAM (PIRACIK!!!)

 

_________________________

MOD EDIT: proszę przeczytać regulamin – i nie nadużywać wielkich liter podczas pisania postów.

Pozdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podaję za instrukcją napraw.

"Wartość bezwzględna zmierzonego ciśnienia w cylindrach ma znaczenie drugorzędne.

Najwięcej informacji dostarczają różnice wartości ciśnienia w poszczególnych cylindrach , które nie mogą być większe niż 0,15 MPa

Jeżeli w jednym lub kilku cylindrach różnica ciśnienia w stosunku do pozostałych cylindrów jest większa niż 0,15MPa, wskazuje to na nieszczelne zawory , zużyte pierścienie tłoka lub gładzie cylindrów.

Po przekroczeniu dopuszczalnej granicy zużycia należy naprawić silnik lub go wymienić."

Może coś ci to pomoże?

 

 

Dodam jeszcze , że 1MPa = 10,19761at.

 

Czyli 0,15MPa = 1,529574at.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.