Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam was! mam mały problem, a mianowicie - od 2 dni zauwazyłem dziwne zjawisko :) - jadac samochodem zauważam, że wskazówka temp spada- czyli cofa sie przed niebieskie pole - czyli tak jakby silnik był nierozgrzany, mimo że ze jest rozgrzany gdyz przed chwilą wskazówka wskazywała optymalną temperature.

 

moje pytanie jest takie, czy to termostat (wymieniałem go zima na nowy), czy tez moze czujnik temperatury? co byście poradzili?

 

pozdro!

!!! biało-niebieska szachownica !!!
Opublikowano

Wedlug mnie czujnik temp.

Czy wentylator jest zalaczony podczas tego spadku temperatury na wskazniku? Jak dlugo temp spada z prawidlowej wartosci do niebieskiego pola?

Opublikowano

zdiagnozowałem jeszcze jedna zastanawiającą rzecz - a mianowicei gdy autko odpale to wskazówka "przyjmuje" pozycje temp optymalnej, ale po dodaniu gazu temp na wskazniku spada przewd niebieskie pole.

 

wydaje mi sie, że gdybh to był termostat to na postoju tak by sie nie działo, prawda? czy sie myle?

!!! biało-niebieska szachownica !!!
Opublikowano

tak mi sie wydaje ale dzis nie pamietam, ale wydaje mi sie ze tak :)

 

ale te wszystkie moje uwagi dotycza juz rozgrzanego silnika.

 

hm, tak szukam ciagle na forum, i coraz bardziej skłaniam sie do termostatu znowu... :?: :roll:

!!! biało-niebieska szachownica !!!
Opublikowano

Ja napisze tak mialem podobny problem tak mi sie wydaje.

Uruchamiam auto jest ok zaczynam jechc temp wzrasta do poziomu normalnego jade jade i gdy zaczynam zwalniac temp spadala :jawdrop:

Zeby sie nie rozwodzic poprostu po wyjeciu termostatu okazalo sie ze otwieral sie dobrze ale zamykal sie bardzo powoli wrecz zostawal lekko uchylony.

Wybor nalezy do ciebie ale ja stawiam na termostat :D

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano

A jeszcze jedno wyciagnij termostat w koncu to tylko trzy srobki i wsadz go do garnka i podgrzewaj wode zobaczysz co sie bedzie dzialo moj po wyciagnieciu zamykal sie barrrrrrrrdddzzzooo powoli w stosunku jak to sie odbywalo w nowym termostacie.

Nie wiem tylko dlaczego stary mialem otwarcie na 88 stopniC natomiast kupilem orginalny w BMW i ma na 92stopni C ale jest ok !

Pozdrawiam !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano

zrobilem najprostsza rzecz jaka można było, a mianowicei spuscilem cały płyn chlodzący z układu i odpwietrzyłem go, i jak reką odjął.a zrobilem to bo jakos dziwnie chłodny był wąz od strony termostatu, ale naprawde niewiele, wiec "cos" :twisted: mi podpowiedziało - pomęcz sie chlopie, a nuz unikniesz wydatków. :lol:

no i oplaciło sie, ale przyznam sam, ze obstawiałem termostat.

pozdro i dzieki za rady!

 

ps. temat mozna zamknąc. dzieki!

!!! biało-niebieska szachownica !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.