Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przed napisaniem tego posta najpierw skorzystałem z wyszukiwarki, poczytałem, jestem mądrzejszy niż kilka godzin wcześniej. ale i tak poproszę o wypowiedzi ludzi, którzy mogli, mieli podobny problem jak mój. Kupiłem piekną, zadbaną E39 535i SE i tu kończą się superlatywy. Skrzynia padła.

U mnie jest problem następujący: gdy chcę jechać do przodu, dopiero przy ok 3-3,5 tys. obrotów jest szarpnięcie, na wyświetlaczu pokazuję że wchodzi w tryb awaryjny i zaczyna ciągnąć ale to tak jak na pół sprzegła w manualu. Zaś, gdy wrzucę na wsteczny od razu, bez dodawania gazu zaczyna ciągnąć w tył. Czasami auto rusza normalnie z pierwszego biegu ale też z tzw. mułem. Gdy przełączę na steptronika sytuacja jest ta sama. Wiem, że od diagnoz przez ekran jest tow. Kaspirowski, ale co jest możliwą i prawdopodobną przyczyną?

Opublikowano

Witam!

 

Nie miałem takiego przypadku, ale trochę juz czytałem o różnych niedomaganiach.

Pierwsza i podstawowa operacja to wymiana oleju i filtra. (Olej Esso LT71141)

Jeżeli to nie pomoże to do warsztatu, ale nie powiem którego, bo zdania są podzielone. Osobiście pojechał bym na diagnozę do dwóch, może trzech.

 

To że zamula jak wejdzie w tryb awaryjny to normalne, bo jeździ wtedy cały czas na 3cim biegu. Ale przy prędkości >120 to powinien już na tej 3ce całkiem dobrze się zbierać.

 

Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.